Jump to content
Sign in to follow this  
monte_cristo

Leveringstid for dell

Recommended Posts

Har idag fått beskjed om at min dell pc er sendt. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar før den kommer??

Åhåhå.. det tar tid :) Nesten en uke må du regne med..

Her tok det 2 uker før jeg fikk laptopen jeg bestillte. De må jo plukkes sammen og sendes fra langtvekkistan.. Men men, var ganske happy når jeg fikk saken. Det var bare noen dager før den var sendt, men skal si de brukte tid på å få den hit...

Her tok det 2 uker før jeg fikk laptopen jeg bestillte. De må jo plukkes sammen og sendes fra langtvekkistan.. Men men, var ganske happy når jeg fikk saken. :D

Plukke den sammen? Den er sendt idag da, bestilte 5.mai

det er en stor fordel å spørre om det er noen deler man må vente på før man bestiller hos Dell, ofte så sier dem ikke ifra hvis det f.eks. er en CD-brenner man må vente i flere uker på, fordi de må få den fra fabrikk og slikt.. men spør man selgerene, så kan de som oftest svare...og jeg anbefaler å få en dialog med en av selgerene over E-mail, også ringe dem på salgstelefonen for å få skikkelige svar av dem, de er for det meste utrolig behjelpelige med informasjon og slikt...(ok, bare kjøpt to ganger fra dem da, men jeg har iallefall gode erfaringer).

det er heller ikke no problem å bestille på internet uansett om man ringer, og er det no spesielt, så kan man ofte avtale med dem at man skriver inn deres navn på merknader på internett bestillingen, så behandler han/hun den...

Jeg fikk min Inspiron 8500 i dag....den ble sendt fra Irland på fredag. Men jeg henta den på Linjegodsterminalen i Oslo selv, da. Ellers hadde det nok tatt et par dager til...

Jeg bestiller fra Dell ganske ofte, og hvis det ikke er noe ekstraordinært så pleier det å ta snaue 2 uker( til Bergen). Bor man på Østlandet så går det kjappere. Bestillte også 2 laptoper i D-serien når de ble lansert. Det tok nesten 1 mnd. Men bortsett fra den ene gangen så pleier de å være flinke.

Ifølge Scenker, som leverer maskina er estimert leveringstid imorgen. Når på dagen pleier de og komme?

Maskina ankom "sorting hub" i København fredagsmorgen, og jeg regner da med at estimert leveringsdatoen stemmer?