Gå til innhold

mottatt sms fra sms24hours.com; hva er dette?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Da er TV2 Hjelper deg på saken :) HERLIG! I gapestokken med de!

 

I forbindelse med det høye klageantallet i denne saken, har TV2 Hjelper deg tatt kontakt med oss og de vil lage en reportasje på denne saken. De ønsker å komme i kontakt med forbrukere som kan tenke seg å stille opp på TV2 Hjelper deg. De har allerede fått tak i en forbruker, jeg forsto det som at de skulle bruke denne forbrukeren gjennom hele reportasjen”, men de ønsker altså å vise at flere forbrukere har opplevd å få disse overtakserte meldingene fra sms24hours.com.

 

Jeg ber derfor om rask tilbakemelding, senest i morgen, tirsdag 23. februar kl. 11.00, dersom du bor i Oslo-området, eller i Trondheim og har lyst til å stille opp i TV2 Hjelper deg (for et lite intervju), slik at jeg kan orientere TV2 Hjelper deg om evt. interesserte.

 

På forhånd takk for hjelpen!

 

Med vennlig hilsen

for Forbrukerombudet

 

Ida Otterstad

juridisk rådgiver

 

e-post: [email protected]

tlf: 45 49 00 31

Lenke til kommentar

Jeg jobber på et kundesenter for en uspesifisert operatør, og jeg kan med hånden på hjerte si at mitt forhold til innholdsleverandører er personlig.

Markedet for innholdstjenester er en rotete mølje av useriøse aktører, og det skal ikke mye til for å se mønstret: De lurer kunder så godt som mulig innefor norsk lov.

 

Også morsomt å se hvordan de utenlandske leverandørene bruker billige oversettelsesverktøy når de oversetter sine slag ord til norsk: Fri bakgrunnsbilder!

 

Min lenke

 

La oss nå bruke tiden på å le av disse innholdsleverandørene.

 

Gi mobilen en ny look? De siste og kuleste fargebildene til din mobil. Vises som bakgrunnsbilder eller skjermsparer.

 

Fristende?

Endret av ihorse
Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke tele2 implementere noe slik:

Blokker alle innholdstjenester som standard.

Åpne for kun de innholdstjenester som vi spesifiserer på kundesidene.

 

Da ville vi jo fått en mye bedre situasjon, og de få innholdstjenestene som jeg har behov for, ville fortsatt fungert.

 

:dontgetit:

 

--

edit; er det noen av dere som er med i det tv2hjelperdeg-programmet? Hvordan er statusen der?

Endret av dabear
Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke tele2 implementere noe slik:

Blokker alle innholdstjenester som standard.

Åpne for kun de innholdstjenester som vi spesifiserer på kundesidene.

 

Da ville vi jo fått en mye bedre situasjon, og de få innholdstjenestene som jeg har behov for, ville fortsatt fungert.

 

Jeg kunne ikke vært mer enig.

Når sant skal være sagt så er det ikke abre innholdsleverandlørene som tjener penger på virksomheten - operatørene tjener gode penger på dette selv.

Jeg blir glad hver gang jeg får epost fra Forbrukerombudet med link til en ny sak mot innholdsleverandører.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...