Gå til innhold

Arsenal: Young Guns: U18- og reservelag

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil vel ikke helt si vi uttrykket oss som super-begeistret, men alltid gøy når reservene vinner, og særlig når han som er nærmest A-laget spiller godt og topper med to mål. Hvis du så innhoppet hans mot Chelsea er det bare et tidsspørsmål når han vil komme helt igjennom.

Det er jo naturlig å glede seg over reservene når ikke førstelaget vinner. Ser ikke helt at det er merkelig.

Skrevet

Høydepunktene fra kampen er ute på ATVO nå. Det andre målet til JET er helt insane! Han har forøvrig 10 mål på 6 reservekamper nå! :dribble:

Skrevet

Faen, jeg trodde det var snakk om "Young guns". En kriminell pakistansk gjeng i Oslo...

Når var du fryktelig morsom.

Nei, det var ikke ment som noen spøk. Er ikke så veldig interessert i fotball, så young guns hadde jeg ikke hørt om.

Skrevet

Så nettopp målet til JET. Det er hva jeg kaller en produktiv finte. Nydelig gjennomført, og fantastisk mål. Han leker seg på reservelagsnivå, og jeg håper at han får en start for førstelaget snart. Et 10-minutters innhopp mot Chelsea er ikke nok for å se om han er klar for PL.

Skrevet

Helt enig iRoman. Men du kan helt klart bruke 10 minutter på å se om spilleren har potensial til å klare PL. Mot Chelsea var han et friskt innhopp på slutten, og sto bak en stor sjanse rett før slutt.

Skrevet

Helt enig iRoman. Men du kan helt klart bruke 10 minutter på å se om spilleren har potensial til å klare PL. Mot Chelsea var han et friskt innhopp på slutten, og sto bak en stor sjanse rett før slutt.

Skrevet

Huddersfield vant i går 5-1, og Afobe scorte to mål og fikk en assist. Spennende at han allerede har markert seg! Han er fortsatt bare 17 år gammel.

Skrevet

16 år gamle Alban Bunjaku scorte hattrick for U18-laget vårt i dag, da vi slo Ipswich 3-1. Alban er en lovende offensiv midtbanespiller med hurtige ben og god teknikk. Han er opprinnelig albaner, men ble født i Romford og har vært gooner hele livet. Han har vært i vårt akademi siden han var 8 år. Spennende spiller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...