mroystein Skrevet 27. november 2009 Skrevet 27. november 2009 (endret) Hei! Mobil jeg har: HTC Diamond Mobil jeg ønsker: HTC Hero Oppdateringen fra Diamond til Hero er ikke så veldig stor, men jeg har uansett tenkt mye på å skaffe meg Hero. Mest på grunn av android og Spotify. Men kommer det noen nye androidtelefoner den nærmeste tiden som kan være et bedre kjøp en hero? helst fra htc Pris for htc hero: 1300 kr med iConnect. ikke så dyrt. Endret 27. november 2009 av mroystein
FenrisC0de Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Jeg vil faktisk påstå at nå er en god tid å kjøpe seg ny telefon. Har du HTC Diamond vil nok HTC Hero være en velkommen oppgradering. Tilfeldigvis er jeg med på et prosjekt med å portere Android til andre telefoner, deriblant HTC Diamond, så hvis du er nysgjerrig på Android generelt kan du lett laste det ned og kjøre det på din Diamond. Last ned her. Bare spør hvis du trenger hjelp. Når det er sagt så vil jeg påstå at Hero sin fremtidige konkurent her i Norge blir Motorola Milestone, men det er svært usikkert når (og i det hele tatt om) den kommer til Norge. HTC har heller ikke annonsert noen nye Android telefoner enda, så tror det kan ta en god stund før det kommer noe nytt. Derfor er det en god tid å kjøpe ny telefon på, ihvertfall fra HTC
Newklear Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Sony Ericsson sin nye android-telefon ser jo ikke så ille ut? (Ja, er SE, men de har faktisk gjort det overraskende bra med denne tlfen!) Maskinvaremessig er den Hero overlegen, og ikke mye dyrere! Har du mest lyst på spotify kommer nok dette snart til Windows Mobile og! Forøvrig har jeg selv en Hero - og det er en kjempetelefon! Absolutt verdt hver eneste krone!
FenrisC0de Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 (endret) Sony Ericsson sin nye android-telefon ser jo ikke så ille ut? (Ja, er SE, men de har faktisk gjort det overraskende bra med denne tlfen!) Maskinvaremessig er den Hero overlegen, og ikke mye dyrere! Har du mest lyst på spotify kommer nok dette snart til Windows Mobile og! Forøvrig har jeg selv en Hero - og det er en kjempetelefon! Absolutt verdt hver eneste krone! Med tanke på at X10 sitt grensesnitt virker helt håpløst og at jeg ser for meg at ytelsesproblemene man opplever med X10 i dag ikke er borte innen utgivelse er jeg veldig usikk på at X10 blir noe særlig. Er bare en mistanke. Er jo vanskelig å si noe særlig før telefonen kommer ut. Men konklusjonen min er at jeg ikke tror man vil angre på at man har kjøpt Hero i dag selv etter at X10 kommer ut. Tror ytterst få vil bytte ut sin Hero med X10. EDIT: Men skal sies at Hero'en kunne hatt godt av en Cortex eller Snapdragon.. Endret 28. november 2009 av Lokii
mroystein Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Skrevet 2. desember 2009 Det ble HTC Hero på meg. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå