Robocoop Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Hva med Mall Cop? Er den noe bra? Jeg er hardcore Kevin James fan.
cupocoffee Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Nei, Mall Cop var vanvittig kjedelig og klisjéfylt.
Exclusive Skrevet 27. november 2009 Skrevet 27. november 2009 Hvis du er hardcore Kevin James fan burde du vell ha sett det meste av det han har vært med i. Selv syntes jeg han kun er god i Kongen av Queens.
Robocoop Skrevet 28. november 2009 Forfatter Skrevet 28. november 2009 Mall Cop Kind'a sucked................. Segway? Give me a break.......
KingArms Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Ta å se stand-up showet hans Veldig bra. Sweat the small stuff heter det.
cupocoffee Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Mall Cop Kind'a sucked................. Segway? Give me a break....... Told you. Det virker som han ikke klarer å gjenskape den samme humoren som fungerer så bra i Kongen av Queens.
Robocoop Skrevet 28. november 2009 Forfatter Skrevet 28. november 2009 Jeg visste forresten ikke at Gary Valentine er broren til Kevin james. Og de er alltid med i samme filmer og serier!
TMB Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 (endret) Mall Cop var bra synes jeg Er selv også stor fan av Kevin James Endret 28. november 2009 av timb
Hrundi V. Bakshi Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Jeg er hardcore Kevin James fan. Jeg visste forresten ikke at Gary Valentine er broren til Kevin james. This doesen't add up... Jeg har alltid likt Kevin i The King of Queens, og jeg syntes Paul Blart: Mall Cop var en ganske ok film.
Robocoop Skrevet 29. november 2009 Forfatter Skrevet 29. november 2009 Ok, jeg overdrev litt med ordet hardcore............................
Armageddon Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 Tror han laget en film med Ray Romano og? Husker ikke hva det het eller om den var noe særlig. Regner med den ikke var så bra siden jeg ikke husker det.
Kranjcar Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 Tror han laget en film med Ray Romano og? Husker ikke hva det het eller om den var noe særlig. Regner med den ikke var så bra siden jeg ikke husker det. Grilled.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå