Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Spill legger seg ned på oppgavelinjen hvert 30 min


Anbefalte innlegg

Hei

Mitt problem er at ALLE spill legger seg ned på oppgavelinjen i windows (Vista) hvert 30. minutt på sekundet. Det går ann å trykke spillet opp men er veldigt irriterende spesielt på multiplayer spill.

 

Problemet dukket opp helt ute av det blå for en ukes tid siden. Hadde ikke installert noen nye programmer eller oppdatert noe i tiden rett før dette skjedde

 

Har installert alle nye drivere, alle oppdateringer til windows og settet bios til default instillinger. Har og søkt etter virus med AVG Free og Ad-Aware gratisversjonen. Har og prøvd å gå utav alle "unødvendige" prøgrammer og slettet en del prøgrammer uten nytte.

 

Håper noen kan hjelpe meg. Hvis ikke ser jeg meg nødt til å formatere pcen.

 

Mitt oppsett er:

Windows Vista 64bit

Asus P5Q Deluxe

Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 4096 MB (2x2048)

Corsair TX 750W

Intel Core 2 Quad Q9550

Sapphire Radeon HD 4870 X2

Samsung SH-S203D

Samsung Spinpoint F1 750 GB

Samsung Spinpoint F1 1000 GB

 

Vedlagt et bilde av HWMonitor:

post-100086-1259176385_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva annet er det som starter hvert 30 minutt?

 

Jeg kan ikke se noen programmer som starter eller noen nye prosesser som starter på det aktuelle tidspunktet

 

Du nevner AVG, er det noe dere andre bruker også? Kan det være at den klager på noe skjult hvert 30. minutt?

 

Har ikke prøvd å gå utav AVGen skal prøve det i mårra

Lenke til kommentar

Hei

Beklager at jeg ikke fikk tid til å teste ut noe i går , men nå har jeg funnet prøblemet. Det er vist AVG 9.0 som er problemet her, jeg prøvde å avinstallere AVG, og da var problemet vekke. Etter litt undersøking på google etter AVG problem fant jeg blandt annet denne forumtråden og denne artikkelen

 

Takker for all hjelp jeg har fått for å løse dette problemet og at denne forumtråden kan vere til hjelp for andre som har det samme problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...