Gå til innhold

Window mode i Windows 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg eller tar "Superbaren" også kjent som "taskbar" litt for mye plass vertikalt?

 

jaja noen som kunne poste dems pic av hvordan de har løst det og kjøre wow i windowed. ser bare feil ut i min mening etter som att jeg har en liten skjerm (17 tommer) på min laptop hvor jeg kjører windows 7.

 

Takk

 

Prøvd å skru på små ikoner?

 

edit: post-103262-1259016853_thumb.png

Endret av Ocularis
Lenke til kommentar
Er det bare meg eller tar "Superbaren" også kjent som "taskbar" litt for mye plass vertikalt?

 

jaja noen som kunne poste dems pic av hvordan de har løst det og kjøre wow i windowed. ser bare feil ut i min mening etter som att jeg har en liten skjerm (17 tommer) på min laptop hvor jeg kjører windows 7.

 

Takk

 

Kjør wow i windowed og fullskjerm? :) blir du kvitt baren og kan lett tabbe rundt.

Lenke til kommentar

Små ikoner funket fett! joda har seff en 24 tommer stasjoner nede i stuen. Men tenkte og kjøre litt med min laptop. Selv kjører jeg en 29 tusen kroners mac i stuen mens jeg installerte wow på denne med windows 7. Tusen hjeryelig for de gode svarene.

 

Men windowed og maximized; Hva gjøre dette virkelig? har jeg fortsatt minimize, exit og restore down / up button der?

 

 

 

Edit: hva jeg egentlig leter etter er en hotkey som gjør fullscreen til window mode (som CMD + M I mac) og omvent.

Endret av NoMilkToday
Lenke til kommentar

Nei. hehe ser bare feil ut med windows 7 taskbar og wow :p sikkert noe jeg må venne meg til. Takk for svar.

 

Vell den maximizer gjør det motsatte av hva jeg vil. er det noe jeg vil beholde så er det toppen av vinduet men ikke taskbaren. Sånn att jeg kan flutte vinduet runt og minimere det etc.

Kjøre windowmode men maximized funket også fett. takk

 

 

mener og huske att man kunne la andre programmer kjøre over taskbaren helt til man skøv musen ned for og ta på den eller trykket windows keyen. men vet ikke om dette funker i windows 7

 

eneste som ikke funker med windowed + maximized er windows key og M for og mimimesere alle vinduer oppe

Endret av NoMilkToday
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...