Gå til innhold

Archos 5? er denne bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Archosen funker nok greit til det... ikke verdens mest stabile saker, og Archos er eksperten på å ta betalt for stort sett alle tjenestene på saken- inkludert videokodeker. Men det er heller ingen andre spillere som passer- du har Cowon A3, men den går ikke så høyt i lagring.

 

 

EDIT: om den er vedrt pengene er noe HELT annet, siden du kan få en veldig, VELDIG fin netbook for den prisen

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Har en Archos 5, men ville ikke akkurat betalt så mye for den for å si det slik. Men du har ikke mye valg om du trenger så mye lagring. Pixmania bør du holde deg unna om du har planer om å returnere den- de er basert i frankrike

Lenke til kommentar
jaja, men 2599 kr er ikke penger tapt, den koster omtrent 3-4000 i norske butikker.. Nå snakker jeg om 120 gb 7" ..

 

EEDT: er archos Internet tablet 5" stabil? siden den bruker litt annet system?

MEN er pixmania bra pris? men dårlig dette med angrefrist rett?

 

 

Hei

 

har hatt min 500GB Internet Tablet i cirka 3 uker nå. Var veldig ustabil og mange bugs til og starte med.

Men det kom nettopp en stor oppdatering som har fikset det meste av bugs og den er blitt mye mere stabil.

 

Med denne er det også kun 1 plugin man trenger og kjøpe. Og det er HD plugin for og spille av hd filmer. Alle andre plugins er ferdig installert på denne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Sannhet med modifikasjoner. Kjører akkurat samme FW som kjøttbein, 1.03.07 er den nyeste, og den fikset noe bugs men la til nye. Mange som har hatt problemer med at hele media center applikasjonen har krasjet og ikke blitt fikset av kun én reboot, wifi-problemer har den enda (avhenger av router) etc. Den er mer stabil, men ikke "Mye mer". Rykter sier at den skal få Android 2.0 i midten av desember, DET blir forhåpentligvis en oppdatering verdt å juble over.

 

Det er forøvrig teknisk sett kun én PLUGIN man må kjøpe, men GPS-programvare og spillpakker koster også penger. Om du vil kalle det plugin eller ikke endrer ikke det faktum at du betaler flere tusen kr for en sak som kommer med mer linker til å kjøpe funksjoner i menyene enn til faktiske funksjoner :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Det har skjedd meg to ganger det ja (at den har skrudd seg av under videoavspilling). Ikke noen vanlig bug, men det KAN skje. Den kan også henge seg- 1.03.07 la til bedre MKV støtte og støtte for youtube HD. Begge disse samt andre høyoppløste/intensive formater kan få den til å fryse totalt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Nå har jeg ikke testet de gamle Archosene selv men de har vel ikke verdens beste rykte de heller. Problemet med androidutgaven er delvis android og delvis archos sin implementering av android. Når de ikke klarer å implementere OSet skikkelig, har jeg ikke altfor høye forhåpninger til et OS de har laget selv :p

 

Androidutgaven blir bare bedre og bedre med tiden- ikke la firmwarebugs per dags dato stoppe deg da de blir fikset etterhvert. hardwarerelaterte ting, som dårlig batterieffektivitet (som betyr at den har stort batteri for å klare det den klarer av batteritid, som betyr laaaaang lading over USB) og laber resistiv touchskjerm er noe helt annet. Jeg kommer til å beholde min etter jeg har testet den, for videobruk, den klarer (vanligvis) det helt fint selv nå, og som sagt, blir bare bedre med tiden

Lenke til kommentar

Har selv ikke fått filmer med x.264 til og fungere enda. Lyden er elt usynkronisert i forhold til bildet.

Men den har aldri låst seg under filmtitting hos meg. Nå har ikke jeg sett så mye film heller da enda.

 

Jeg synes at den er blitt ganske mye mere stabil en da jeg fikk den. I starten låste den seg til og med ofte i hovedmenyen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

stikkontaktladere lader litt fortere, men ikke nødvendigvis så mye- usb standarden er 500mah, 5v, og selv om ladere kan ofte gi 1000 er det ikke dermed sagt den kan bruke det. men, minidocken som pixmania har til litt under 200 kr er super, da lader den fortere. TV-ut og USB inngang er det også på den. funker med mus og tastatur xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...