Gå til innhold

MiAdidas, kan noen fortelle meg litt mer?


furiousanimal

Anbefalte innlegg

Jeg burde nok visst dette ettersom jeg er svært sportsinteressert og spiller fotball selv.

 

Lurer bare på, hva er det som er så spesielt med denne siden. Har vært innpå der å sjekket ut litt, jeg fant ut at det gikk an til å lage sin egen fotballsko der. Er det noe mer du kan gjøre med den skoen du har laget etter det eller er det bare et slikt program som skal være gøy å ha der? :p skjønner ikke helt den siden.

 

så litt hjelp om hva som er mulig å gjøre her ville vært bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg burde nok visst dette ettersom jeg er svært sportsinteressert og spiller fotball selv.

 

Lurer bare på, hva er det som er så spesielt med denne siden. Har vært innpå der å sjekket ut litt, jeg fant ut at det gikk an til å lage sin egen fotballsko der. Er det noe mer du kan gjøre med den skoen du har laget etter det eller er det bare et slikt program som skal være gøy å ha der? :p skjønner ikke helt den siden.

 

så litt hjelp om hva som er mulig å gjøre her ville vært bra.

 

På MiAdias siden så er vel egentlig poenget at folk skal designe sine egne sko, og velge str på hver sko.

 

Hvis man gjør dette i butikk så får man en sko som er støpt etter foten din. Kan bestilles her:

 

http://www.torshovklubb.no/design05/kampan...p;navn=miadidas

Lenke til kommentar
men jeg regner med det koster en del gjør det ikke?

mellom 2500-2700..

 

Er vel ikke så dyrt?

 

På Torshov koster de dyreste i overkant av 2000, de "billigste" rundt 1400kr..

det er klubbpris..

 

"Alle" får jo klubbpris...

Haha genialt.. har ikke vært på torshovsport på år og dag men før måtte man ha med medlemskortet sitt eller f.eks skeid-genseren:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...