Gå til innhold

Gutt 15 år - meget spesiell stil

jarah

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en gutt på 15 år fra Bodø, en ganske spesiell by. De fleste ungdommer her driver å soser rundt i WeSC-dongeribukser og WeSC gensre og har hårgele i håret alle sammen!

Jeg henger vel litt på denne, men har sabla tjukt hår! Tenkte da at jeg skulle bare la det vokse i friluft slik som en del professorer gjør - så ser jeg ut som en original, ergo ikke en som ligger i mainstreamen.

Hva tror dere om dette? At man har professorhår som 16/17 åring?

Nei, dette er ikke trolling (!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Definer mainstream. En ting du kan lære deg allerede nå: Ìngen er unike snøflak som er spesielle.

Mitt hår er veldig tykt, og alle som har tykt hår og vil forme det, tynner det.

Endret av thrice
Gjest Slettet+132
Skrevet

Klipp håret ditt, så trenger du ikke å bli støtt ut av andre fordi du ser rar ut.

Skrevet

Lasse Gjertsen gjør det med stil, fordi han er jævlig snål som person. Er du veldig streit og kjedelig innvendig, blir det ikke noen særlig god harmoni med ditt ytre om du friker helt ut i kles- og hårstilen.

Skrevet

Skal du kjøre en helt alternativ hår- og klesstil, må du ha en personlighet som matcher. Personligheten blir det som avgjør om du er han kule fyren som tør å kjøre sin egen stil, eller han merkelige nerden som ikke eier stil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...