Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Finner ikkje CD-rommet! Grunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Eg har fleire gonger prøvd å få cd-rommen til å fungere, og igår då eg skulle spele warcraft tok det kaka. Eg reiv opp kabinettet, røska ut cd-rommen som er heilt ny og bruker sata kabel og sånn tynn straum inngong, og har og prøvd fleire andre med ide-inngang og firpinns-straumkabel og ingenting funker!

Dvs den får straum og bråke og alt det der, problemet er at pcn ikkje finn cden! (har prøvd mange forskjellige)

Eg tenkte gjerne at det hadde noko å sei at disken eg bruker no bruker ide og at det kunne vere årsaken.

Med til historia høyre det til at ein disk av meg (sata) ikkje ville fungere. Ein kompiss av meg kasta bort sata-ledningen og sa den var defekt, men har prøvd med andre sata-kablar og.

Eg har og hatt problem med oppstart av pcen avogtil, ingenting anna hjelp enn å røske ut usb ledningane.

Info:

Hovedkort: Nvidia nForce 650i Ultra SPP

Harddisk i: Barracuda 80gb

Cpu: Intel Core 2 Duo, Intel x 86 Family 6 Model 2.33GHz

ER hovedkortet mit øydelagt?!

ER sata inngangane og/el. Usb inngangane øydelagt?

Kvifor fungerer ein disk på ide men eit cd-rom kobla til på same kabel fungerer ikkje?

Mykje info her, håpar nokon veit råd!

Endret av tess0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk jumper settings på IDE CD stasjonen. Sett den til master eller cable select.

Sjekk innstillinger i BIOS når IDE eller SATA CD stasjonen er koblet til, sjekk at den dukker opp under boot order.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...