Godde Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 (endret) Har det siste døgnet støtt på en litt irriterende ctd-bug. Har bare merket den når jeg kjører fullscreen programmer (spill), men det gjør den ikke mindre irriterende. Hva som skjer er at det er som om "noe" bare alt-tabber meg til desktop - ingenting crasher egentlig. iom at ting ikke blir ødelagt er det ikke noe stort problem, men er litt irriterende når jeg er midt i et spill. Er det noen programmer som kan gjøre sånt? Tror det begynte å skje etter at jeg installerte avg 9, men hva vet jeg Noen som har støtt på dette før/vet om en fix? edit: Hvis det hjelper kan jeg legge til at det skjer kanskje hvert 20. minutt og begynner å gå meg på nervene Endret 21. november 2009 av Godde
Godde Skrevet 21. november 2009 Forfatter Skrevet 21. november 2009 Etter litt easy googling fant jeg svaret :> var visst avg 9 som var problemet
L4r5 Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 Ah... Da regner jeg med det er AVG som skaper samme problemet her. Må si jeg begynte å irritere meg over det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå