metropol Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 Hei. Skal anskaffe ny telefon til 18 åringen, og lurer fælt på hva som anbefales. Krav: - Selvfølgelig høy gadgetsfaktor (dvs må se litt kul ut) - Bruker den til å sende SMS, Ringe med, høre musikk. - Sterkt ønske om stor og klar trykkfølsom skjerm - Budsjett ca kr 3.000 (inkl abonnement, evt uten. Veldig usikker på hvordan dette fungerer) Han lever et aktivt utendørsliv, så den må ikke være for stor. Har sett på HTC android telefonene. Selv ønsker han en rå mobil fra Samsung. Men her er prisen fort kr 5.000. Takker for svar
metropol Skrevet 22. november 2009 Forfatter Skrevet 22. november 2009 htc tattoo. Utrolig bra for prisen, Jepp. har sett på den ja og den ser veldig snerten og praktisk ut. Absolutt et mulig valg
Hrodebert Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 en iPhone 3GS dekker alle refererte behov, det er en god multimedia telefon, en fantastisk musikkmobil, den har fullkommen internett, epost og stor 3,5" trykkeskjerm. Du får den til rundt 3000,- kr med abonnement på feks Spacewolrd ol. Absolutt en anbefaling.
program Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Med abbonement ja. Men telefoner som faktisk er billigere, blir da enda billigere igjen. Kan ikke si jeg tar folk som hiver rundt seg med iPHone anbefalinger uansett hva slags pris TS har satt, særlig seriøst. Multimedia er det flere som er gode på, musikk er det flere som er gode på, Wifi (hvis det er det du tenker på) er det MANGE andre telefoner som har. E-post er det mange som har. Det meste du nevner der er det andre telefoner som kan minst like bra.
Hrodebert Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Jaha? Vel en anbefaling er å blir kun en anbefaling. en iPhone er en glitrende telefon til sitt bruk. Ja, du får billigere telefoner og således sikkert også telefoner som er mer brukervennlig, men likevel en flott telefon som vil passe meget godt til en ungmann på 18år.
metropol Skrevet 23. november 2009 Forfatter Skrevet 23. november 2009 Da står det mellom IPHONE og HTC TATTOO. Takker for innspill
apwr Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Jeg anbefaler iPhone 3GS Skjermen til HTC Tattoo blir i det minste laget, og dette kombinert med en relativt lavt skjermoppløsning, går i stor grad på bekostning av brukervennligheten. Det er også verdt å nevne at apple sin appstore er overlegen tilsvarende store på android-plattformen. iPhone er dog litt dyrere, men du får også i forhold til HTC Tattoo: - betydelig større og betraktelig bedre skjerm som også er berøringsfølsom (på tattoen må en trykke ned skjermen for å oppnå respons) - elektronisk kompass som muliggjør en ny måte å navigere på - god på sms (den lille skjermen med lav oppløsning på HTC Tattoo gjør det svært klønete å skrive sms, spesielt i portrait-mode) - en mer responisv telefon - overlegen applikasjonsbutikk (dette kan ikke nevnes ofte nok) +++
metropol Skrevet 25. november 2009 Forfatter Skrevet 25. november 2009 Jeg anbefaler iPhone 3GS Skjermen til HTC Tattoo blir i det minste laget, og dette kombinert med en relativt lavt skjermoppløsning, går i stor grad på bekostning av brukervennligheten. Det er også verdt å nevne at apple sin appstore er overlegen tilsvarende store på android-plattformen. iPhone er dog litt dyrere, men du får også i forhold til HTC Tattoo:- betydelig større og betraktelig bedre skjerm som også er berøringsfølsom (på tattoen må en trykke ned skjermen for å oppnå respons) - elektronisk kompass som muliggjør en ny måte å navigere på - god på sms (den lille skjermen med lav oppløsning på HTC Tattoo gjør det svært klønete å skrive sms, spesielt i portrait-mode) - en mer responisv telefon - overlegen applikasjonsbutikk (dette kan ikke nevnes ofte nok) +++ Takker for innspill. Redd at denne blir for dyr slik jeg nå ser det. Risiko for at denne raskt forsvinner/blir ødelagt, er stor grunnet podens aktive liv med trening og arbeid. Ser fordelene med Iphone, men bruken tatt i betraktning tror jeg Tattoo vil holde i massevis.
Lionel_Luthor Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Tror ikke vi har hvert flinke nok til og få frem gode alternativer til deg vist du valge står mellom en av markeds dyreste telefoner og rimelig HTC telefon.. Du kan få telefoner billig med abonnement, men så er jo månedsprisen skyhøy.. Jeg vil anbefale deg og kjøpte uten abonnement.. Du får kjempe flotte telefoner til 3000-4000, og du slipper så høye mobilregninger vær måned det neste året. Det er ikke bare det at du må betale kanskje 400 kroner vær måned, men ringeminuttene og smsprisene er ofte høyere enn alternativene uten bindingstid. Hva med enn HTC hero? https://prisguiden.no/produkt/112005 Pris: circa 4000,- uten abonnement. Dette er meget populær telefon, det er egentlig en forbedret versjon av HTC tattoo. Eller samsung Jet: https://prisguiden.no/produkt/111838 Pris: circa 3600,- uten abonnement Eller Nokia 5800: https://prisguiden.no/produkt/101449 Pris: circa 2500,- uten abonnement. Her har du tre alternativer som passer godt mener jeg. Alle tre alternativene har touchskjermer, størrelsen på skjermene er 3.2" på nokia 5800 og HTC hero. Og 3.1" på Samsung Jet. Alle tre telefonen har lydutgangen 3.5jackplugg, som er en standard plugg til headset eller musikk anlegg, så gode musikktelefoner er det.
Helstrøm Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Da står det mellom IPHONE og HTC TATTOO. Takker for innspill Heihei brems opp litt nå... Iphone har, etter det jeg vet et veldig dyrt abonnement uansett operatør og den blir fort dyr. HTC Tattoo har riktignok touch og android, men skjermen er veldig liten og har hørt at den er vanskelig å skrive meldinger på. Jeg har ingen av disse mobilene, men jeg har selv vært på utskikk lenge nå, og jeg tror at det riktige valget her er Samsung jet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå