Dudemeister Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 (endret) Hei ! Jeg har en Honda NSR 125 i fargene rød/hvit/blå (tricolor), og har bestemt meg for å lakkere sykkelen. Skal beholde rødfargen som er foran på tank, skjermer etc. for å spare penger(???). Så, trenger forslag til hvilke farger jeg skal lakkere blåfargen om til? (Sidekåper, hekk etc.) Har vurdert å kjøre hvit grunnfarge med svarte dekaler, hva syns dere? Takker for svar. Sykkelen ser slik ut nå : Endret 16. november 2009 av Dudemeister
Pluggen Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 Dette er jo til syvende og sist ditt valg, men forslag kan du få så du har litt å tenke på Jeg kan ikke tenke meg at det vil bli MYE dyrere om du lakker alt, så hvis du vil, ta alt! Siden du har sølv ramme, hvorfor ikke ta hele sykkelen i en farge, også heller ta decalene i en annen? F.eks sølv? Forslag til farge: Alt som du kunne tenkt deg, men jeg liker den som heter noe sånt som Kawasaki Flash Pink Knalltøff rosa i tre sjikt! Ellers så kan jo både sort og hvit bli tøft, det kan også mikses i mange varianter. Blåe eller rød metallic er jo en klassiker, eller kanskje gul?
Dudemeister Skrevet 17. november 2009 Forfatter Skrevet 17. november 2009 Tusen takk for svar Ja, dette skal jeg vurdere. Er ingen fan av rosa, desverre Skal prøve meg litt frem med helfarget sykkel, med dekaler i annen farge, sikkert mye som kan bli fint, ja Må bare høre litt på pris Igjen, takk for svar
Pluggen Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Den rosa´n som jeg tenker på er nok dyr å få lakkert også, dvs. forholdsvis dyr Den er kongetøff, men må sees før man kan svare på om man liker den eller ikke Jeg syns ofte det enkle er det beste, så på sykkel, enkel farge og samstemte decaler!
capri-sonne Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 (endret) du kan jo lakkere den slik som jeg har min NSR: Endret 23. november 2009 av capri-sonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå