Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ARGH! D:< Endelig over ho, så klarer jeg å falle for en til....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Life is a bitch, and then you die.

Et velkjent ordtak i min omgangskrets, så det er bare å ta seg sammen å le av det hele.

Har hatt det på samme viset, falt pladask for ei her på torsdag, var et ekte smell for å si det rett ut. Ble enig om å snakkes/treffes i løpet av helga, hu tar ikke tlf. (ja er riktig nr.) Så jeg stakk på sjekkern på lørdag, samme story all over. Bare denne dama var enda bedre. Feid bort igjen, så her sitter jeg å ler og skriver oppmuntrende ord til deg.

 

Du kan se humoren i dette håper jeg.

Lenke til kommentar
Life is a bitch, and then you die.

Et velkjent ordtak i min omgangskrets, så det er bare å ta seg sammen å le av det hele.

Har hatt det på samme viset, falt pladask for ei her på torsdag, var et ekte smell for å si det rett ut. Ble enig om å snakkes/treffes i løpet av helga, hu tar ikke tlf. (ja er riktig nr.) Så jeg stakk på sjekkern på lørdag, samme story all over. Bare denne dama var enda bedre. Feid bort igjen, så her sitter jeg å ler og skriver oppmuntrende ord til deg.

Du kan se humoren i dette håper jeg.

 

Jada :p

Lenke til kommentar

Livet ditt suger ikke. :) Det er bare 110% normalt.

 

Man blir ofte forelska i de man ikke kan få, men det er ingen grunn til å gi opp. Du har møtt to av de jentene der ute. Du har 2.999.999.998 jenter igjen.. ;)

Satt veldig på spissen, men you get my point. Det er så altfor mange jenter der ute til at det er noen vits i å henge seg opp i de få du ikke kan få. :)

 

Vi har alle vært der, og mange av oss kommer til å havne der igjen. Så du er absolutt ikke alene, og jeg er 100% sikker på at du kommer deg over hun her også.

 

Livet er herlig dere. ;)

Lenke til kommentar

Selvmedlidenhet har aldri løst noen problemer. Prøv å tving deg selv til å flørte med andre jenter, selv om du kanskje ikke føler du har noen motivasjon akkurat nå. Det artige med forelskelse er hvor fort det går over, litt god kjemi med en annen jente, vips, så føler du deg bedre.

 

Dette er egentlig ikke helt mitt felt, selv blir jeg ikke forelsket og har aldri blitt det, men jeg tror det mange kaller "forelskelse" er en kombinasjon av tenning/tiltrekking/god kjemi og "jakt/samleinnstinkt" (vil ha det man ser på som verdifullt).

 

Jenter er forresten helt like oss på det området, det er ikke tilfeldig at jenter du er "forelsket" i aldri prøver seg på deg, mens de du strengt tatt stiller deg likegyldig til blir trukket mot deg som om du var en levende magnet. Er jo nærmest blitt en vitenskap basert på de greiene her (flere eksperter her på forumet).

 

Kort og godt: Ikke la deg lure av dine egne følelser. Du kan holde på i timesvis og rasjonalisere hvorfor du er forelsket og hvorfor hun er den eneste rette for deg, men i bunn og grunn er det en blanding av unnskyldning (sjekking kan være skummelt, men nå kan du jo slippe), "rus"avhengighet ("god kjemi" er mer enn et begrep, ikke all verdens forskjell rent nevrologisk på kokain og "forelskelse") og reproduksjonsinnstinkt (som er meningen med livet, om man skal tro Darwin).

Jeg er sikker på at bare i dag, har du møtt minst tjue jenter som kan få deg til å føle akkurat på samme måten, så kom deg opp av stolen og ta en sjanse!

 

EDIT: Fikk veldig bra kobling med ei jente på lørdag, ting var på rett vei, da den noe gretne typen hennes dukket opp. Jeg kunne gitt opp og stukket hjem tidlig, men tok det med godt humør og begynte på nytt. Resultatet ble at jeg nå har en date med en supertrivelig jente på onsdag. "If first you don't succeed..."

Endret av Anders81
Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*
Fikk veldig bra kobling med ei jente på lørdag, ting var på rett vei, da den noe gretne typen hennes dukket opp."

 

Ting var på rett vei, da den noe gretne typen dukket opp?

 

Altså, hvorfor tror du han var gretten?

Hadde jeg vært på fest, å fant ut at en annen mann prøvde å sjekke opp dama mi, hade det blitt bråk :) ikke BARE gretten...

 

Skjønner hvis du ikke viste at hun hadde type, men likevell, du skal være glad typen bare ble gretten av at du fikk ''kobling'' med dama hans..

Lenke til kommentar
Life is a bitch, and then you die.

Et velkjent ordtak i min omgangskrets, så det er bare å ta seg sammen å le av det hele.

Har hatt det på samme viset, falt pladask for ei her på torsdag, var et ekte smell for å si det rett ut. Ble enig om å snakkes/treffes i løpet av helga, hu tar ikke tlf. (ja er riktig nr.) Så jeg stakk på sjekkern på lørdag, samme story all over. Bare denne dama var enda bedre. Feid bort igjen, så her sitter jeg å ler og skriver oppmuntrende ord til deg.

 

Du kan se humoren i dette håper jeg.

 

Jeg høyner til Life is a bitch, then you marry one!

 

Velkommen sammen med oss andr 90% som heller ikke får den jenta vi helst vil ha!

Endret av Best0
Lenke til kommentar
Fikk veldig bra kobling med ei jente på lørdag, ting var på rett vei, da den noe gretne typen hennes dukket opp."

 

Ting var på rett vei, da den noe gretne typen dukket opp?

 

Altså, hvorfor tror du han var gretten?

Hadde jeg vært på fest, å fant ut at en annen mann prøvde å sjekke opp dama mi, hade det blitt bråk :) ikke BARE gretten...

 

Skjønner hvis du ikke viste at hun hadde type, men likevell, du skal være glad typen bare ble gretten av at du fikk ''kobling'' med dama hans..

Hahahaha, skal du begynne å banke noen bare fordi de prøver seg på damen din? Det er jo ikke sikkert vedkommede visste hun var opptatt.

 

Uansett er det bare patetisk oppførsel som stråler usikkerhet - det er jo et kompliment til deg og dama...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...