Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bursdagsgave 15 årig venninne


Anbefalte innlegg

Hallo! : D

 

På lørdag er jeg invitert i en bursdag, til en jente (oh, crap). Jeg har aldri vært i en bursdag til en jente før (belive it or not), da jeg egentlig bare har vært redd for jenter, og aldri sosialisert med dem... : p Men, sa har jeg nå klart å bli litt kjent med en jente, og er bedt i bursdagen hennes... Såeh, da lurte jeg på hva som var vanlig å gi som gave?

 

Jeg har tenkt litti granne, og har vel funnet ut av at det kanskje burde ha noe med interessene hennes å gjøre! : D Sååå... Jeg vet at hun er ganske glad i The Beatles, så jeg tenkte: "Hmm, kanskje kjøpe en CD?! : D". Jeg vet også at Let it Be er favorittsangen hennes, så jeg skulle kjøpe "Let it Be" CDen. Men, i disse priatkopieringstider tenkte jeg at det kanskje var dumt, da hun garantert har lastet den ned for lenge siden... : p Likevel vet jeg at f.eks. jeg ønsker meg CDer jeg allerede har lastet ned, så kanskje hun gjør det også? : D Jeg tenkte også at CD var smart, da det ikke en veeeldig personlig og følelsesladet gave, men heller ikke en ubetydelig, forferdelig upersonlig gave heller! : D Jeg vet også at hun driver med hest, tennis og er veldig glad i barnslige ting... : p

 

Er det tilfeldigvis noen som kan hjelpe meg? : D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...