ceccaaa Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 sitter her å funderer på om jeg skal kjøpe meg Satio eller ikke! noen som kansje kan hjelpe meg? hva er bra, hva er dårlig? å dere som har telefonen er dere fornøyde? har lest å lest men blir egentlig ikke noe klokere:P Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) 0 Endret 22. november 2017 av Jim Rager Lenke til kommentar
ceccaaa Skrevet 16. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Har hatt telefonen en uke. GPSen fungere utmerket, får alltid god dekning, den finner meg med 10meters nøyaktighet selv om jeg sitter inne i huset mitt.Kameraet er bra, navigerin inne i fotoalbumet er kjappt og responsivt. Det var overraskende lett å skrive sms på den, har også synkronisert den opp mot exchange så epost fungere kjempebra. Det er enkelt å gjøre flere ting samtidig på den, f.eks. msn og youtube. Det dårlige er at den er laget av kun plast, bortsett fra kameradekselet. Den har symbian s60v5 som gir maaange muligheter, man kan bruke programmer som er laget for nokia n97 og 5800. Menysystemet er ikke bra, det kan være litt tregt (ikke så mye at man blir skikkelig irritert) og noen menyer krever at man tapper to ganger for at den skal opne seg. Det kommer en ny firmware innen to uker, den vil sikkert rette på endel:) Har du mer konkrete spørsmål så bare spør tusen takk for svar:D blir mer å mer fristet:P men hvordan er høytaleren da? hører noen som sliter med skurrelyd. men det kan jo være på det første partiet å da.. kjøpte min SE C905 par mnd etter den kom men hadde høytaler problem.. :S Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) 0 Endret 22. november 2017 av Jim Rager Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Jeg lurer på akkurat det samme - så kom igjen med flere brukererfaringer! Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Det ligger jo inne mange brukererfaringer allerede, i Satio-tråden under "Rykter og nykomlinger". Se her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå