Gå til innhold

Første utkast til et design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Jeg slengte sammen et design til en hjemmeside som er tenkt for meg og brodern sitt studio. Det er bare en foreløpig skisse, men tenkte at jeg skulle slenge den ut her, slik at jeg kan få litt tilbakemeldinger.

 

Det er ikke koda enda, så legger ved en bildefil.

 

-Dan

KillerWorksStudio.png

 

 

tror det hadde set mye bedre ut med svart bakgrunn. sleng opp et eks med svart bakgrunn

Lenke til kommentar
Mja, usikker på om det muligens kan bli litt for stor kontrast hvis det står mot sort bakgrunn. Syns det ser ganske stilig ut, jeg. Håper innholdet på siden etterhvert står i stil med designet, siden det er minst like viktig for å skape et bra nettsted.

 

:wee:

 

Håper inneholdet skal stå i stil med selve siden, blir bare en promo-side for det vi har gjort.

 

gjør bakgrunnen mørkere men framdeles ikke sort, og litt mindre brunskjær kan kanskje gjøre seg

Skal se på det i morgen, nå venter senga =)

 

 

 

Et par ting jeg har lagt merke til selv nå er følgende:

* Inneholdsteksten er litt for stor

* kanskje KillerWorksStudio teksten i grønt kunne vært litt større.

 

Kommer med noen nye utkast i morgen

Lenke til kommentar
Designet ser veldig "billig" ut, med store klumsete bokstaver. Den ligner nesten på en Flash-side, som ikke er en Flash-side.

 

:)

 

Takk for tilbakemelding!

 

Er helt enig i at bokstavene blir altfor store når siden vises 100%, dette er en tabbe når jeg jobba i ps, da jeg designa i 66% hele veien. Jeg er dessverre nødt til å legge den videre prosessen litt på is, da jeg må starte å lese til eksamen :(

 

Men når jeg har et nytt design klart, så kommer det ut her for tilbakemelding.

 

Hvis det er noen flere som har konkrete forslag tas de i mot; kommer sikkert godt med i neste design runde. Tror jeg skal prøve å få med litt mere "musikk" elementer da vi lager musikk, og ikke et "abstrakt" tema som dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...