Gå til innhold

Nokia 6700 Classic & GPS


- Nero -

Anbefalte innlegg

Heisann! :cool:

Jeg har et lite problem. Jeg har en nokia 6700 classic og vil gjerne vite GPS koordinatene

der hvor jeg er. Er det mulig med noe innebygd program? Har prøvd "kartprogrammet", men har ikke funnet noen løsning :no: . Er det noen som vet hvordan en kan klare finne de?

Tenker at det kanskje er mulig og laste ned et program? Men hvilket og fra hvor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann! :cool:

Jeg har et lite problem. Jeg har en nokia 6700 classic og vil gjerne vite GPS koordinatene

der hvor jeg er. Er det mulig med noe innebygd program? Har prøvd "kartprogrammet", men har ikke funnet noen løsning :no: . Er det noen som vet hvordan en kan klare finne de?

Tenker at det kanskje er mulig og laste ned et program? Men hvilket og fra hvor?

 

Har samme telefonen og man må visstnok bruke assistert gps, dvs. være oppkoblet på nett for å i det hele tatt få gps-posisjon.

Har søskt på nettet i noen timer og funnet ut at dette er noe de fleste sliter med.

 

Må være en sperre som er lagt inn fordi telefonen har egen gps-enhet som i alle fall på andre Nokia telefoner kan brukes uten nett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...