Gå til innhold

Kjøp av mobil på Ebay!


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med dette ? Om vi i Norge, kan benytte oss av telefoner som er kjøpt i USA ? Tenkte først og fremst på nettverk og operatørsperrer. Snakka med en amerikaner som mente at vi ikke kunne benytte oss av disse telefonene, fordi de alltid blei solgt med binding til en operatør. En gangs beløp ell noe som man måtte ringe opp ? Ell er det andre land enn Usa det kan være fordelaktig å køjpe telefoner fra, tenkte først og fremst på brukt telefon!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisnivået på Motorola er langt billigere i Usa i hvert fall, men det er kanskje det eneste. Trenger ikke betale for toll på brukte mobiler fra Usa vettu, bare å få avsender til å sende som en gave det. Tviler på at det skulle bli noe tull ut av dette. Ser at de selger en del unlockere der også, som man ikke trenger å bruke PC til. Det de kan gjøre er å få bort operatørsperre tror jeg, noen av dere som har vært borti disse ell ?

Lenke til kommentar

Er på jobben vi har S56, er ikke min desverre. Nei, jobber nok ikke i Siemens :smile:

 

Vi har ikke fått SX1 enda, men jeg har prøvd den ved 2 anledninger. Innholdsmessig ligner den ganske mye på din 3650 siden begge bruker nesten samme programvare (Symbian/Series60), bare legg til radio, større display, flere farger osv... Størrelsesmessig er den mye mindre enn 3650 og mye mer solid bygd. De SX1'ene jeg prøvde var fryktelig buggete, så det må nok til endel forbedringer i programvaren enda :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...