Sigurdy0 Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Hei, jeg har nettopp skrudd sammen ny PC (alt er nytt) å skulle sette i XP-cd'n. Første gangen fungerte den helt fin men måtte restarte siden tastaturet ikke reagerte når jeg skulle trykke enter (Logitech G15) å nå står det bare "Loading Operating System ... ". Jeg har prøvd å slå av og på, tatt ut strømmen og alt, å starte med og uten CDen i men ingenting fungerer. Det står tilogmed "Loading Operating System" uten CDen i. Noen som har tips eller vet hvordan jeg skal rette opp i denne feilen?
k1mzor Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 (endret) Har du sjekka at alt er rett i BOIS med tanke på harddisk/CDROM? Sett CDROM til å boote først. Endret 14. november 2009 av k1mzor
Syar-2003 Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 #"Loading Operating System"# er en melding fra BIOS - thats why. BIOS er ferdig og kontrollen "settes over" til OS. Sjekk som sagt at CD/DVD rom står som 1'st bootable device , HDD som 2'nd. Du bør også forsikre deg at BIOS "ser" ditt cd/dvd drev.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå