Gå til innhold

Spill og priser til GC


ponduz

Anbefalte innlegg

Rocka hårdt. Har kjøpt meg GC og Gameboy advance sp, og nyter begge deler i fulle drag, hvor jeg kobler sammen og spiller. (Zelda, Metroid Prime)

At det er mulig for en 21åring å være så inni nintendo er for meg enda et mysterium. Men morro er det!

 

Men til saken: Jeg lurer på om det fins noen nettbutikker der ute som har rimelig greie priser på utstyr til Gamecube (det være seg kontrollere og spill). Helst et variert utvalg. Det er ikke så veldig økonomisk å handle på den lokale elektrosjappa her i ytre trøndelag.

 

Enda en ting: Jeg skulle gjerne ha utnyttet den Digitale av-utgangen bak på kuben min (dette for bedre bilde og lyd?). Hvor finner jeg en slik kabel, og hvordan fungerer den. Er det noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[quote

Enda en ting: Jeg skulle gjerne ha utnyttet den Digitale av-utgangen bak på kuben min (dette for bedre bilde og lyd?). Hvor finner jeg en slik kabel, og hvordan fungerer den. Er det noen som har erfaring med dette?

 

Tror ikke det er kommet noen kabel for AV utgangen til Gamcube`n har sjekket litt rundt men ikke funnet noe info om når den kommer.

PS: www.spillxperten.no er stengt!

sjekk også ut www.macgames.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...