Gå til innhold

Venneliste MW2 (Xbox 360)

erlendo89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kunne være interessant, men det er ikke sikkert jeg er klar til kl 20. Jeg vil ikke binde meg til noen avtale, men jeg joiner om det er ledig plass kl 20.

GT: KoolBikes

Skrevet

Highrise er must :D

Anngående våpen:

FORBUD:

Akimbo RANGERS, 1887, GAY 18, (Magnum).

Ikke noe n00btubing, ûber camping (sitte i et hjørne, med claymores).

Skrevet

Dette var morsomt, selv om jeg tapte hele tiden. Synd jeg ikke kunne være med så mange runder. Jeg er med igjen på onsdag og torsdag.

Var det en utenforstående som kom inn i lobbyen vår? Jeg hørte såvidt "Are you guys boosting?"

Skrevet (endret)

Jeg kom litt sent, og headsettet mitt er tidvis litt fuck, så fikk ikke sagt noe, men kjørte vi sniper wars? Alle fløy jo rundt med Barrett og Intervention liksom (unntatt på Rust)

Endret av Leo_Khenir
Skrevet

Jeg kom litt sent, og headsettet mitt er tidvis litt fuck, så fikk ikke sagt noe, men kjørte vi sniper wars? Alle fløy jo rundt med Barrett og Intervention liksom (unntatt på Rust)

Er vel bare det de fleste av oss bruker til vanlig da :)

Jeg sleit noe sinnsykt med connection hele tiden mens vi spilte. Håper å få fiksa signalet så vi kan ta en ny runde senere

Skrevet

Satser på at mikken min funker igjen, så jeg kan gi dere beskjed om at jeg eier dere når jeg eier dere :p

Apropos, jeg trodde ikke private matches telte mot Challenges? Det virka som om det gjorde det :|

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...