Gå til innhold

Bursdagsfest - kle deg som et yrke ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg ble nettopp invitert til en bursdag hvor det sto "kle deg som ett yrke, kodeord: mest mulig hud." Her trenger jeg da hjelp. Setter pris på alle tilbakemeldinger om hvilket yrke jeg kan kle meg som, og hvor jeg kan få tak i antrekk til det yrke. :roll:

Hadde selvsagt vært fint med et yrke som man ser hva jeg er, men tar i mot alle forslag! :D

Endret av shanne
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
hva med bonde eller mekaniker. Lette yrker: kjele dress med F/K caps eller vernehjelm :)

oi dæven, jeg hadde skrevet "minst mulig hud" jeg :o sto jo selvfølgelig, MEST mulig hud.. sorry for den dere! :ohmy:

Noen nye ideer nå som jeg fikk endret den feilen ?

Endret av shanne
Skrevet
skal du kjøpe eller lage kostyme?

Det har jeg ikke bestemt meg for enda, bursdagen er ikke før lørdag 21.november.. men i og med at jeg ikke er særlig god til å lage noe som helst, blir det å enten kjøpe eller låne kostyme. :)

Skrevet

Mekaniker ble nevnt. Her kan du eventuelt fjerne ermene, samt lage en voldsom utrigning for å dekke opp de ulike kostymekravene.

French maid eller sykepleier kan fungere.

Mavedanserinne er et annet forslag.

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for alle innslag ! Hadde jo ikke tenkt på omtrent noen av yrkene som er blitt nevnt nå, så nå har jeg masse jeg kan velge i. Blir spennende å se hva jeg finner av forskjellige antrekk. :)

Skrevet

Jeg har en venninne med to antrekk jeg kan velge mellom..

Sånn "french maid" - kostyme eller sykesøster - kostyme, begge selvsagt med en liten "vri". :)

Så, hva stemmer dere, hushjelp eller sykesøster? :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...