Gå til innhold

Kjeder meg. Hjelp!

Manlulu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke min frist, bella sin tror jeg:P men er alltids arti å jobbe overtid fordi man utsetter;) gjør det akkurat nå selv xD

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jepp, kl 9. Neida, det går fint. Det gjør det alltid. :) Jegt VET hva jeg skal skrive, har notatene mine og alt, gjelder bare å få skrevet det ordentlig.

Endret av Bella86
Skrevet

dere gjør iværtfall noe vetigt.. jeg sitter egentli bare her å surfer å tenker på å stikke å legge meg.. :p går en fantastisk treig og gammel film på tv3 og btw.. :p

Jepp, kl 9. Neida, det går fint. Det gjør det alltid. :) Jegt VET hva jeg skal skrive, har notatene mine og alt, gjelder bare å få skrevet det ordentlig.

okay du har 4 timer på deg da.. så.. ikke tenk på gode, varme, myke senga. ikke tenk på hvor godt det hadde vært å bare lagt seg til å såve nå. slappa helt av, uten å tenke på å stå opp tidli eller noe som helst.. haha :p

Skrevet

Haha, dust. Jeg sitter faktisk til og med I senga og skriver.. :( Veldig fristende å bare klappe sammen og sove. Men da får jeg ikke lov å ta eksamen og må ta hele faget på nytt neste år, det har jeg ingen lyst til ;)

Skrevet

Nei, egentlig ikke.. Har ikke plass til en pult på rommet, og kan ikke sitte i stua fordi de jeg bor med er hjemme, og hvis jeg slår på lyset flooder det inn på rommet til hun ene.

Skrevet

ikke det glupeste å sitte i senga da nei. Og ja, manlulu, hadde ikke klart å dy meg jeg helleR:PxD men du kom meg i forkjøpet:P

Skrevet
Nei, egentlig ikke.. Har ikke plass til en pult på rommet, og kan ikke sitte i stua fordi de jeg bor med er hjemme, og hvis jeg slår på lyset flooder det inn på rommet til hun ene.

hahaha hybel? hybel livet er noe sinnsykt dritt.. :p

Skrevet
:dontgetit::scared: Kan vi bytte? :ermm:

tror ikke så mange vil ha svineinfluensa :p

jo, give me swineflu. Hadde vært drit chill å kunne tatt fri ei uke uten at modern slokker internettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...