Gå til innhold

Kjeder meg. Hjelp!

Manlulu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe. De er morsomme right? =d the funny part of my neighbour, is that he is a police officer. the i wanna be a togh guy police mannn -.-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha men faen da.. jeg såg alt av south park der for et halvt år siden eller noe.. men så fikk ikke vi i skandinavna sett det mer pga noe låver eller noe.

jaja.. fint å ha serier på dvd og.. ;)

Skrevet

Haha:P Uff:P De som laga southpark som mente på at det er urettferdig at vi ikke får ha en sånn side, siden TV2Zebra skal slutte å sende det pga for mange klager av foreldre som mener at barna ikke skal se på south park-.- :p

Skrevet

ahh hærlig da.. men de har ikke lagt ut s12 og det som er laga av 13.. :/

tror jeg uansett kommer til å kjøpe flere sesonger senere.. kjekt å ha:)

Skrevet

Åååja. Nei, jeg har heldigvis ikke noe forelesning eller noe i morgen. Også er jeg som regel faktisk kjempetrøtt på kvelden etter jeg drar sånne allnighters som dette, så kommer nok rett inn i rytmen igjen til tirsdag :)

Skrevet

Dere får ikke sove? Skulle gjeeeerne sovet jeg. Uff, merker øyelokkene er rimelig tunge :( Sånt får jeg for å være så sykt flink til å utsette alt..

Skrevet

jeg skal snart såve.. venter bare til jeg blir så trøtt at jeg sovner momentant.. :p

å utsette ting er vel typisk kvinnfolk d.. (no offence:p)

Skrevet

Hahahaha. Hmmm, kanskje? Men det er veldig sånn jeg er. Utsetter alt sånn skolearbeid til helt i siste liten. Aiai, blitt en meget dårlig vane. :) Men jeg er hvertfall RIMELIG trøtt når jeg legger meg :p Husker knapt at hodet faller på puta. Mmm.

Skrevet

så lenge du gjør d før fristen er ute :p var d du som hadde frist til nå i dag kl 9? isåfall sliter du litt :o

:p Haha:P du er ikke tilfeldigvis tillhenger av stereotypier du eller?

jeg? :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...