milkshake1 Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Har eit LG 50PS3000 tv.. Her om dagen vart det plutselig zoom-bilde på hdmi-inngangen! Har også kobla til med scart, og der er bilde som det skal, men på hdmi så er det zoom! Har prøvd å gått inn i meny og endre der, men skjer ingenting. Har også prøvd å skifte hdmi-inngang, men heller ikkje det fungerer. Nokon som har nokon tips/råd til meg?
gxi Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Sikker på at det ikke er kilden du kobler til som lager dette?
milkshake1 Skrevet 8. november 2009 Forfatter Skrevet 8. november 2009 Sikker på at det ikke er kilden du kobler til som lager dette? Eg veit virkeleg ikkje kva som kan vera feil. derfor eg spør..
milkshake1 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Skrevet 9. november 2009 Hva er det du har koblet til? På AV1 har eg kobla til viasat med scart. På AV2 har eg kobla til CD med scart. På AV3 har eg kobla til xbox 360. På HDMI1 har eg kobla til CD med hd-kabel. Alle dei 3 andre er det rett bilde på, men på HDMI er det zoom-bilde konstant på alle kanalar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå