Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Ny versjon av Live Messenger - problemer med pålogging


Anbefalte innlegg

Klassisk problem sikkert, men fikk beskjed om å innstallere nyeste versjon av Live messenger idag. Etter det var gjort har det ikke vært mulig å logge på. Får beskjeden "Kontaktlisten er ikke tilgjengelig for øyeblikket". "Feilmelding 80072efd".

 

Får som løsningsforslag de vanlige tipsene.

 

- Har internettforbindelse, får logget på Web-messenger.

- Ser ut som brannmuren (Norman) tillater programmet. Kan det være slik at nye brannmurregler gjelder automatisk i det det jeg innstallerer en ny versjon av et program??

 

Altså, alt funket før denne nye versjonen av Live Messenger. Hva skyldes problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for svarene deres.

 

Har ATI-kort, og kalenderen er riktig innstilt.

 

Så det er et bekjent problem dette etter innstallasjon av den nyeste versjonen? Det var derfor du måtte avinnstallere noe Nvidia-software? Hvordan fant du det ut forresten?

Fant det ut here , litt nede på siden. Søkte lenge før jeg fant ett svar ja. Mange forskjellige feilmelding angående påloggings problemet .

 

http://social.microsoft.com/Forums/en-US/w...7a-0ea8c8c0da0a

Lenke til kommentar

Da ordnet det seg.

 

I min brannmur (Norman), hadde jeg ingen blokkeringer av noen slag. Var også inne og så at Live Messenger hadde alle tillatelser osv.

 

Da jeg midlertidig deaktiverte (burde seff prøvd det før for å få bekreftet at det var noe med brannmuren min) brannmuren i Norman, så fikk jeg logget meg på Live messenger.

 

Da jeg igjen aktiverte brannmuren fikk jeg likevel nå logget meg på. Snodig. Skjønner ikke hvorfor brannmuren nå "godtar" Live messenger. Laget brannmuren selv en ny regel om at Live messenger skal godtas? Uansett, alt i orden nå. Takk for hjelp:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...