Gå til innhold

MW2, ingen dedicated servere=ingen "no noobtube" regler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt enige Toy_man, mange gode poeng her.

Litt over til en annen sak. Skulle likt å se at Blizzard lagde et skytespill, kan ikke huske jeg har hørt om noen fps spill fra dem:P

Men jeg har stor tro på alt de driver, føler at de bryr seg mere om spillerene. Tror de har en litt annen markedsfilosofi en mange andre selskaper. Og de lykkes jo til de grader, bare se hvor sykt med cash de tjener.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet med blizzard, som mange synes å ikke ha fått med seg, er at ildsjelene har stukket, for lenge siden. Nå er det Activisiontoppene(les bobby kotick) som styrer der i gården også. De som stod for den gode holdningen til Blizzard stakk før WoW kom ut. Og det merkes egentlig på hvordan WoW har utviklet seg.

Skrevet

Blizzard gikk nedover etter de ga ut wow. Men en ting skal de ha, de bryr seg om sin spillere. Spesielt wow spillerne, de tjener jo fremdeles penger på dem.

Men blizzard kan det å støtte community. Når wc3 var det store, så var blizzard aktivt med når det var snakk om tours/clan-støtte/generel support etc.

Kan vel ikke forvente det samme fra et fps-utvikler. Men å øddelegge community'n helt er jo bare å skyte seg selv i foten.

Tror ikke blizzard kommer til å bevege seg der. Vertfall ikke med engang. Tror de satser på det de føler seg trygge med (strategi og rpg)

Skrevet

Ser dårlig ut, var ganske mye ille lesing der. Er helt klart at dette er et konsol spill. som de har modda til PC. Det kommer ikke til å bli noe clan spilling her for å si det sån. Og ingen mulighet til recording? da snakker vi gave til cheaterne. Fakta er at de som er best til å cheate alltid har de nyeste cheatene, eneste muligheten til å ta disse er å se på recordingen.

Skrevet (endret)

Etter nyheten om no dedi servers, har jeg tenkt gjennom en haug med konspirasjonsteorier om dette. Min siste ide, som sikkert mange andre har tenkt før meg, er at IW egentlig har planer om å slippe ut dedi servers og mod tools via en patch, MEN at vi blir nødt til å betale for den patchen. Og som ekstra fristelse til å få oss PC gamere til å kjøpe den DLC tingen, så legger de til G3 og Dragunov i patchen, og muligens M40. Så da tjener de ENDA mer penger...

Hoho, det er gøy og tenke ut konspirasjonsteorier :woot:

Endret av andi_c
Skrevet

Aiaiai... dette så stygt ut. Leste gjennom den online-chat'en dems også.

Alt ble jo bare avfeid med et tøysesvar som:

It's not balanced for this. It's balanced for that.

Jeg sitter å leser disse trådene fordi jeg så inderlig vel håper at nyheten kommer om at IW har fått edru folk på jobb igjen og at patch som tillated dedicated servers, 32vs32, lean og null steam required.

Menmen... jeg får kose meg med L4D2 om litt over en uke...

Skrevet
Kall meg gjerne blond og dum men hva menes med dedicated servere?

Neida, bare lat. Les litt rundt på forumet her så finner du det ut;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...