Gå til innhold

[Løst]er dette svindel?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Skrevet

jeg fikk en mail fra paypal i går og den virker så åpenbart som en svindel. fornavnet mitt som skrives med "ø" er skrevet med et symbol for spørsmålstegn. ikke "?", men et symbol for det. videre i emnet til mailen står det "specialtilbud fra Paypals partnere" det står specialtilbud, det er ikke jeg som har skrevet det feil.

er dette scam?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Skrevet

sender paypal ut slikt?

Skrevet (endret)

Fikk den samme mailen selv. Virket litt rar ja...

Avsender er PayPal ([email protected])

Nå får du som PayPal-kunde flotte rabatter og tilbud fra hele verden. 

Velg og vrak mellom alt fra designklær til sykler. Du kan til og med sponse en koala!

God fornøyelse! 

PayPal-teamet

Styledrops 
Hos Styledrops.com kan du handle alt fra designklær, vesker, sko og tilbehør. Kun merkevarer fra Gucci, Prada, Hogan, D&G og mange flere. 
Fri frakt på alle bestillinger med "tilbudskode".

ChainReactionCycles.com 
Verdens største nettbutikk for sykler. Finn tilbehør og klær fra markedsledende leverandører. 
£10 rabatt på alle bestillinger over £100 (GBP) gyldig 30/10/2009 - 31/11/2009! Tilbudskode: "tilbudskode" 

Zoombits.co.uk 
20% rabatt på alt hos Zoombits.co.uk, lavprisbutikken for alle typer tilbehør! Finn akkurat ditt produkt, og få fri frakt.
Fantastiske priser! 
Ikke glem å oppgi kode: "tilbudskode"

MyCatwalk 
Oppdag Australias mest fasjonable merker! Velg blant et stort utvalg klær og tilbehør.

Gratis frakt! 

Koala Hospital 
Adopter en koala du også. Koala Hospital i Port Macquarie i Australia er det første dyrehospitalet i verden som spesialiserer seg på pleie og tilsyn av koalaer. 
Adopter en koala, og støtt Koala Hospital. 

eBay 
Med det nye eBay International Market for Norge kan du søke i samtlige 16 eBay-sider på norsk og sammenligne priser i kroner!

På bunnen står:

Denne eposten ble sendt til *********, fordi dine epostinnstillinger er satt til å motta Partner/Tredjepartspromoteringer. Avmelding 

Copyright © 1999-2009. Med enerett. PayPal Private limited. Registrert kontor: 89 Neil Road #03-01 Singapore 088849. Registered number 200509725E. 349.

Ikke visste jeg at jeg hadde satt på dette....

Endret av Filamu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...