Player_1 0 Report post Posted May 24, 2003 Hei Jeg skal lakke kabinettet mitt svart og de dekslene som er under CD romen, powerknappen og andre små ting gult.. Skal også ha et plexi glass... Og et neon lys... Men hvilke farge??? Hvilke farger synes dere passer best til et svart og gult kabinett?? Quote Share this post Link to post
Bushnell 5 Report post Posted May 24, 2003 jeg ville valgt grønn tror jeg.. Quote Share this post Link to post
zyp 0 Report post Posted May 24, 2003 eller blå... eller UV seff, nice hvis du samtidig har UV reaktive kabler og slikt Quote Share this post Link to post
Anders Leipsland 4 Report post Posted May 24, 2003 Ville valgt gult jeg. Er ikke noe fint når kassa ser ut som et h0rehus. Heia Start, gult og svart Quote Share this post Link to post
Player_1 0 Report post Posted May 24, 2003 Jeg valgte gult jeg.. Siden jeg har et svart og gult kabinett, blir det sikkert fint med gult lys.. Quote Share this post Link to post
C0bra 0 Report post Posted May 24, 2003 Jeg valgte gult jeg.. Siden jeg har et svart og gult kabinett, blir det sikkert fint med gult lys.. Blir tøft det! Quote Share this post Link to post