Martin-sama Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 (endret) Hei, driver og lager et regneark for å ha oversikt over arbeidstimer og slikt. Og jeg lurte på hvordan jeg får excel til å regne ut antall timer fra f.eks. 1600 - 2200? Hadde vært greit å slippe og skrive opp timeantallet i tillegg til klokkeslettene. Jeg har for eksempel i b2: 1600 - 2200 og i b3 1600 - 2100 Hvordan får jeg da programmet til å regne ut at b2 + b3 blir 11 timer? EDIT! Fant ut etter litt søking og prøving! Endret 3. november 2009 av Martin-sama
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå