CombatPsycho Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 (endret) Heisann. Har idet siste hatt problemer med lyd som blir avspilt av alt bortsett fra iTunes utrolig nok. Alt som spilles via iTunes har jeg ingen problemer med, men når det kommer til ting som spilles av i firefox, vlc og lignende, så kommer det kun bass og et snev av diskant. Dette problemet er sikkert temmelig lett å fikse, men akkurat på dette området er jeg helt blank. Har prøvd nye drivere og hele pakka. Noen som har noen anelse? Endret 3. november 2009 av Kim Salabim
pcandmachelper Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Heisann. Har idet siste hatt problemer med lyd som blir avspilt av alt bortsett fra iTunes utrolig nok. Alt som spilles via iTunes har jeg ingen problemer med, men når det kommer til ting som spilles av i firefox, vlc og lignende, så kommer det kun bass og et snev av diskant. Dette problemet er sikkert temmelig lett å fikse, men akkurat på dette området er jeg helt blank. Har prøvd nye drivere og hele pakka. Noen som har noen anelse? Oppgrader BIOS!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå