jaddadus Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Jeg må til innkjøp av ny telefon. Pris ikke viktig (jobben betaler...). Men jobben "støtter" kun telefoner med Windows Mobile (dessverre, men sant). Sliter dog med å finne en oversikt over hvilke mobiler som er tilgjengelig eller vil bli innen relativt kort tid med Windows Mobile 6.5. Hadde sist HTC Diamon mede WM 6.0, og hadde jeg så mye problemer med at jeg nødig vil ha det igjen Det jeg egentlig savner er et søkekriterie i amobil's prisguide på operativsystem (eller andre nettsteder som har dette??). Det vil jeg tro ville vært svært nyttig for flere enn meg som skal kjøpe "proffmobil". Før var dette relativt oversiktelig; HTC kjørte WM, Nokia Symbian osv, men nå kommer jo flere og flere produsenter med ulike operativsystem for de ulike telefonene. Mens jeg er i gang kan jeg jo høre om noen har noen klare anbefalinger på mobiler som er ute nå eller kommer ganske snart med WM 6.5? Som sagt er ikke pris så viktig, men vil helst ikke ha den for stor. Kamera og musikk er ikke så viktig, god skjerm (at den reagerer slik jeg vil) er derimot svært viktig - opplevde at HTC Diamond ble veldig svak mot slutten - reagerte gjerne oppe til høyre når jeg trykket midt på skjermen f.eks.... Håper på hjelp/råd.
stich_it Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 i prisguiden til amobil kan du velge avansert søk. litt nede på den nye listen kan du velge plattform. noe slikt du tenker på?
jaddadus Skrevet 2. november 2009 Forfatter Skrevet 2. november 2009 i prisguiden til amobil kan du velge avansert søk. litt nede på den nye listen kan du velge plattform. noe slikt du tenker på? Perfekt! Var ikke klar over at avansert søk inneholdt plattform. Glimrende. Takker
thklinge Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Hete kandidater er vel Sony Ericsson X2 og HTC Touch HD2.
apegryn Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 X2 kjører den samme prosessoren som X1 som kom ut for over et år siden. Skuffende. HD2 har den nyeste 1ghz snapdragon prosessoren, 4,3" kapasitiv skjerm. Jeg synest det høres ut som rått parti. : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå