Gå til innhold

Tekken 5: Dark Ressurection, skal spillet være sånn?


Teoma

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg PS3, og tok en kjapp runde på Playstation Store, og kjøpte noen gamle Crash Bandicoot, og Tekken 5: Dark Ressurection Online.

Og jeg ble dypt skuffet over sistnevnte.

Jeg spilte Dark Ressurection på PSP og synes det var konge med alle storyene og at man kunne modifisere spillerne.

 

(Det som burde vært) Akkurat det samme spillet på PS3 hadde ingen storyer, uten om tre epiloger man kunne kjøpe for penger, hver gang jeg er ferdig med arcade battle og har slått Jinpachi, står det bare "GAME OVER", og ingenting annet, noe annet som irriterte meg grundig var at man så ikke spilleren når man "customizet"!

Er jeg nødt å kjøpe "Tekken 5: Dark Ressurection" uten "Online" i butikken for å få spillet jeg vil ha?

 

Dere som har Tekken 5: Dark Ressurection må gjerne fortelle meg hvordan spillet deres fungerer.

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det en stund siden jeg har spilt spillet i single player, men jeg mener og huske at jeg alltid har kunnet bruke custom ting, som feks, et nytt sverd til Yosumitshu, eller en annen farge på antrekket til Lili.

 

Det med at det står gameover på slutten ser jeg ikke akkurat noe problem i, da de fleste eldre tekken spillene mer eller mindre var slik, og at dette er ett online fokusert spill.

 

Man burde jo nærmest ta det i betraktning når det står Online i tittelen, og med tanke på prisen.

 

by the way, nå har Tekken 6 kommet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...