Jump to content
Sign in to follow this  
Rassi

Ati 9700 pro, problemer når jeg spiller half-life

Recommended Posts

Når jeg spiller half-life eller counter-strike så lagger d vilt når jeg spiller. har en oppløsning på 1024x(et eller annet)... er det noen driver jeg må laste ned eller?? hjelp meg pliz..

last ned catalyst 3.4- driver

finner den på www.google.com

(gidder ikke finne link)

avinstaller gamle før du legger inn nye

hm.. har lixom den driveren... noen andre forslag??

Satt opp til at den bruker software-rendering? tipper det jeg... sett den til opengl eller direct 3d, da bruker den vaffal skjermkortet

Satt opp til at den bruker software-rendering? tipper det jeg... sett den til opengl eller direct 3d, da bruker den vaffal skjermkortet

jupp.. har brukt begge deler.. men det lagger... dette problemet skjer bare i hal-life/counter-strike.. :(

Kristteo dummeste jeg har hørt..  gidder ikke å lage link..  er det ikke bare å si ww.ati.com ...  forresten er det kun med half life det lagger..?

Dummeste du har hørt??

Bare det at det finnes 100.000 tråder av folk som har problem med ati og cs fra før av, ati.com kunne han ha klart å tenke ut selv og sånn der kommentar er bare alt for dumt!

Jeg var på vei ut døra, men tenkte bare jeg kunne kjapt prøve å hjelpe fyren før jeg stakk...

Spell this: I - D - I - O - T - ! :grumpy:

Rassi: Prøv å installere hele spillet på nytt. Har hatt tilsvarende problem før. Da la jeg det inn på nytt så funka det bare... :shrug:

hadde samme problemet, feilen du har gjort er at du ikke har avisntallert de gamle driverne skikkelig.. Jeg fikset det ved å formatere, og kjører nå konstant 100fps