Ptah Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 hvordan kobler man ut tastaturet på azus bærbar ? sliter pga at jeg mista et glass øl på tastaturet og nå henger knappene seg opp:( takker for alle svar !
nebrewfoz Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Du må vel skru fra hverandre laptop'en for å får gjort det. (Anbefales kun for de som vet hva de driver med.)
Ptah Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Skrevet 30. oktober 2009 derfor jeg spør slik at jeg får vite hva jeg driver med
nebrewfoz Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 derfor jeg spør slik at jeg får vite hva jeg driver med Hvis du er ute etter en konkret oppskrift så vil det nok være en fordel å spesifisere eksakt hvilken Asus bærbar det er du har ...
Ptah Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Skrevet 30. oktober 2009 (endret) asus A6JA (A6000 serie) Endret 30. oktober 2009 av Ptah
cartoon Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Sjekk ut denne linken: http://www.gadgetsmanual.com/asus-m6000-se...ment-guide.html på denne siden kan du hente en PDF som forklarer litt nedi PDFén åssen du åpner keyboard. Det er en hyperlink til PDFén på teksten "Get pdf Asus M6000 Series Notebook Upgrade & Replacement Guide" på denne siden. Håper det hjelper deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå