Opus Skrevet 23. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2003 Har noen prøvd Primal til PS2? Er det bra/anbefales det? Sorry hvis det er andre tråder om emnet, som jeg ikke har funnet :oops: Siter Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 23. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg likte spille ganske gått men viss du har en xbox så ville jeg anbefalt buffy the vampire slayer i denne sjanger. jeg ville gitt primal 3+ av 6 Siter Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 23. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg likte spille ganske gått men viss du har en xbox så ville jeg anbefalt buffy the vampire slayer i denne sjanger. jeg ville gitt primal 3+ av 6 Siter Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2003 Har noen prøvd Primal til PS2? Er det bra/anbefales det? Sorry hvis det er andre tråder om emnet, som jeg ikke har funnet :oops: prøvde demoen, ganske kult... sånn "mystisk" atmosføre, va litt fett Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.