Gå til innhold

Synkroniseringsproblemer med iPhone 3Gs


Jensg

Anbefalte innlegg

Fikk iPhone for en måned siden (med abonnementstypen iConnect) og har lastet ned rundt 50 programmer. Noen har jeg betalt for, mens de fleste har jeg lastet ned gratis. For en uke siden fikk faren min iPhone (han har bedriftsabonnement) og han lastet ned mange programmer som koster penger.

 

Pappa har synkronisert iPhonen til PC'en sin, mens jeg har synkronisert iPhonen min til PC'en min. Da jeg prøvde å synkronisere iPhonen min til pappas PC kom det opp en melding som sa at jeg ville miste alle programmene jeg allerede har lastet ned, dersom jeg synkroniserte.

 

Spørsmålet mitt er om det er mulig for meg å få overført programmene pappa har kjøpt, til iPhonen min uten at jeg mister alle programmene jeg allerede har lastet ned.

 

 

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går ikke hvis jeg husker riktig. Grunnen er at programmene til faren din er kjøpt på hans iTunes konto, mens dine er kjøpt på din iTunes konto.

 

Du får med andre ord ikke byttet program mellom iTunes kontoene. Men det er fullt mulig å ha to iPhoner synca til to forskjellige pcer med likt innhold så lenge du bruker samme konto.

 

Her er en guide på bloggen min som jeg skrev for litt siden:

 

Hvordan synkronisere din iphone eller ipod til flere pcer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...