Gå til innhold

Nokia N97 Mini, Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for svar, merseyside. :) Fint at telefonen ikke oppleves som treg. Undres litt hvorfor selgeren mente at den var det. Kanskje han var bortskjemt på andre telefoner...?

 

Men noen som vet om det er mye feil på denne telefonen? Er det manger som har måttet returnere telefonen for noe?

 

 

Bump-ish svar her, menmen..

 

Jeg har telefonen, har brukt den siden rett etter den ble lansert.

 

 

Min har vært på rep 2 ganger, kjenner flere som har samme problemet - så i alle fall etter min erfaring er det mye feil på de.

 

Telefonen oppleves som forholdsvis rask. Men: jeg låner en Nokia N8 nå, og har brukt Desire mye i det siste, N97 oppleves som veldig treg sammenlignet med disse.

Det store problemet er vel egentlig at Symbian S60 overhodet ikke er laget for touch-mobiler - noe som fører til svært treg navigering i menyer sammenlignet med feks android eller Symbian^3..

 

Missforstå meg rett her, telefonen har også sterke sider: Tastaturet er meget bra, byggekvaliteten er rimelig god (selv om bakdekselet faller av ved den minste påkjenning)m GPS-løsningen til Nokia er den beste gratis-løsningen på markedet.

 

Kort oppsummert, er tastaturet veldig (veldig) viktig så kjøper du N97 mini, om ikke: STYR UNNA!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...