Dicorn Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Hei, jeg har ett lite problem, jeg har laget bruker som det står at man skal ha, og jeg bruker det bruker det brukernavnet og det passordet, men ejg vet ikek hvordan ejg skal kunne få tak i online-key... Jeg har jo spillt online og sånn før, men så kræsja pc'en og nå 2 månder seinere er den fikset, og jeg husker jeg ikke hva online-key er. Så da lurer ejg på om noen av dere vet da...
The Ghost Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Det er ikke lov å snakke om piratkopiert programvare på dette forumet. Om det ikke er snakk om piratvare så brudte du skrive innlegget på nytt da det høres veldig ut som om det er snakk om pirat drift her.
Dicorn Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Skrevet 28. oktober 2009 Det er ikke pirat kopi, har kjøpt spillet, instalert det og alt sånn.. men det står jo bare "install keycode" i koveret, og det var jo den jeg brukte når jeg instalerte spillet. Så har du noen forslag til hva innlegget skal være ?
The Stig Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Om du eier spillet står CD-nøkkelen antageligvis på manualen, eller på innsiden av coveret. Hvordan du finner CD-nøkler på nett får du ikke hjelp til her Edit: Har du prøvd samme CD-nøkkel? Vil anta den funker. Endret 28. oktober 2009 av The Stig
Dicorn Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Skrevet 28. oktober 2009 jeg får ikke skrivd inn tall i den online key, og det er masse tall på install keycode på manualen..
Dicorn Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Skrevet 28. oktober 2009 Fant ut løsningen ^^ Om jeg holder shift eller har caps lock på så får jeg ikke skrivd tall x'D så idiotisk!!
Dicorn Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Skrevet 28. oktober 2009 Men så ett spørsmål til.. Det kommer "alltid" opp sånn melding at "PunkBuster" har kasta meg ut av serveren, dette er veldig irriterende, hvordan får ejg en slutt på det ? :O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå