Gå til innhold

jeg ble lurt av EMTS(mobilfikseren)


Anbefalte innlegg

EMTS(eller nå heter de mobilfikseren) fikset min IR port på 6610 for ca 5 månder siden, og da fjernet han typen nesten hele topplokket på den uten slå på/av knappen, han sa til meg at d ikke er et problem og at han kunne fikse d, men d hadde tatt 3-4 dager, men jeg spurt eom d gjør noen og han sa nei... nå så jeg ksal selge moben, sa han duden at han vil topplokket på... da jeg gikk til mobil fikseren sa de at det kommer til å koste 700 kr, da klikket jeg helt og sa at dere gjorde d og at dere sa at dere kunne fikse d(GRATIS). men han typen sa at han ikke kunne hjelpe meg... vet noen hva jeg burde gjøre da???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EMTS(eller nå heter de mobilfikseren) fikset min IR port på 6610 for ca 5 månder siden, og da fjernet han typen nesten hele topplokket på den uten slå på/av knappen, han sa til meg at d ikke er et problem og at han kunne fikse d, men d hadde tatt 3-4 dager, men jeg spurt eom d gjør noen og han sa nei... nå så jeg ksal selge moben, sa han duden at han vil topplokket på... da jeg gikk til mobil fikseren sa de at det kommer til å koste 700 kr, da klikket jeg helt og sa at dere gjorde d og at dere sa at dere kunne fikse d(GRATIS). men han typen sa at han ikke kunne hjelpe meg... vet noen hva jeg burde gjøre da???

 

Skriv norsk, så kanskje noen hjelper..

Lenke til kommentar
EMTS(eller nå heter de mobilfikseren) fikset min IR port på 6610 for ca 5 månder siden, og da fjernet han typen nesten hele topplokket på den uten slå på/av knappen, han sa til meg at d ikke er et problem og at han kunne fikse d, men d hadde tatt 3-4 dager, men jeg spurt eom d gjør noen og han sa nei... nå så jeg ksal selge moben, sa han duden at han vil topplokket på... da jeg gikk til mobil fikseren sa de at det kommer til å koste 700 kr, da klikket jeg helt og sa at dere gjorde d og at dere sa at dere kunne fikse d(GRATIS). men han typen sa at han ikke kunne hjelpe meg... vet noen hva jeg burde gjøre da???

 

Hmmm, gjør det noe at jeg oversetter posten din til norsk?

 

EMTS fikset IR porten på en Nokia 6610 for ca 5 månder siden. De fjernet også nesten hele topplokket. De lovte å fikse dette, men det ville ta en 3-4 dager. Nå skal jeg altså selge mobilen, men kjøperen ville ha den med topplokket på. På EMTS fikk jeg så beskjed om at det kommer til å koste 700 kr. Da klikket jeg pronto. Jeg sa hva jeg mente om EMTS og fortalte dem at ettersom det var de som hadde rotet bort topplokket burde de i det minste gi meg et nytt gratis. Dette nektet så EMTS. Hva skal jeg gjøre?

 

Tror jeg velger å gi deg det samme svaret som molna på dette, EMTS har gått konkurs så det er temmelig lite du kan gjøre med dette. Spør heller fyren du skal selge mobilen din til om dere kan bli enig om en lavere pris.

 

Rolig, det ordner seg nok.

Lenke til kommentar

Posten blir sikkert stengt, og det på grunn av ar dere vanlige brukere ikke bruker skikkelig folkeskikk. Skrivefeil kan man godt si i fra om, men det er totalt unødvendig å bli så sinnsykt frekke i kjeften. Det beste er jo å sende en pm eller noe, så slipper man at alle begynner å herpe på hverandre...

 

Jeg er enig i at bassmania kunne brukt litt mere tid på å skrive denne posten, slik at skrivefeil som for eksempel:

 

....nå så jeg ksal selge moben....

 

...blir rettet. Viser til retningslinjene og netikette

 

(er fullt klar over at jeg ar vist til disse sidene før i dag, men ser alikevel ikke grunn til å la være å gjøre det her)

 

EMTS skal forresten ha en kontakt-telefon hvor du sikkert kan ringe å klage, men jeg fant ikke noe informasjon om den på nettet, så det er mulig at de har lagt den ned. Lykke til.

 

P.S - ikke begynn å klag på norsken her, jeg er klar over at jeg ikke skriver så godt bokmål. det skyldes at bokmål er sidemålet mitt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...