Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

conection problem på cs.


Anbefalte innlegg

hei :) jeg sliter med conection problem i cs og cs source jeg klarer å spille i ca 5 min med trødløs og ca 10 min med kabel men når jeg bruker kabel så bare fryser te og etter en liten stund står det connection to server timout kommer det da. håper noen har noen tips :thumbup:

 

 

PS: Takker for svar på forrhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problemet, grunnet Trådløs.

 

Det er noe som gjør at Trådløs ikke egner seg godt for gaming, med mindre man har dedikert fiber eller noe sånt :-)

 

Ang Kabel, kan det være problemer med ruteren (porter) eller lignende, ellers burde det gå bra så lenge du har bredbånd / ADSL med minst 2Mb:-)

Lenke til kommentar

Hei,

 

Dette er ikke noe port-relatert problem (siden ruteren din så klart vil la deg opprette en utgående tilkobling). Problemet er altså at tilkoblingen blir avbrutt etter en kort stund. Dette reiser mange spørsmål:

 

  1. Har du hatt dette problemet over en lengre periode? Kan det evt. bare være Steam klienten som er "uskikkelig"?
  2. Hvordan er spillopplevelsen den korte tiden du faktisk får spilt (pakketap, latency, etc.)?
  3. Er det kommet til noen nye enheter i nettverket ditt? Og er det ditt private nett?
  4. Hva slags DSL-abonnement og hvilke type modem/ruter(e) har du?

Har spilt mye CSS med trådløst, ikke noe problem så lenge du vet hva du driver med. MAO: det funker så lenge det ikke er noen andre som benytter det trådløse nettet til mer enn chat :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...