Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Driver hun med? Bevisst bitch?


Anbefalte innlegg

Altså sitter hjemme å slapper av, plutselig får jeg melding, wow det er exen: Hei:-) Driver du med?<3 litt ut av det blå osv. svarer jo at jeg sitter hjemme å ser film.. hun bor en time unna, men likevel kommer det fram at hun er et kvarter unna meg, tenker jo at hun har drukket, eller at det er en "invitasjon" til at vi kan møtes. Hun sier jo hun skal ut på byen å drikke seg dritings, hvorfor aner jeg ikke.. Men så bare for å save the crap, spør jeg om hun vil at vi skal møtes, ettersom hun først er i nærheten, svaret er jo: Nei, det passer egentlig dårlig.

 

Hva faen var dette liksom?! Jeg syns det er hyggelig å prate med hun, men når hun sender hei driver du med <3 smiske-smisk, for så å bare whatever.. Jeg syns det er greit hun ikke vil treffe meg, men hva er vitsen med å sende meg melding bare for å si noe bullshit til meg! Sånt irriterer meg, hvorfor er hun/jenter sånn? Jenter ikke ta dere nær av det, lurer på om det er sånn flere jenter er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jenter er utspekulerte.

 

Det kan være alt fra at hun hvil se om du fremdeles bryr deg eller kunne tenkes å treffes til å skape litt "noja" i deg for at hun skal pule andre på byn.

eller så kan det jo alltids hende at hun bare ville prate med deg :p

Endret av myrdan
Lenke til kommentar

Min tanke er at hun vil du skal savne henne.

Hun sender først melding for at du skal komme på tankene og være med henne. Hun skriver så at hun skal bli dritings, med det vil hun vel at du skal tenke ditt og ta hintet om hvor hun vil.

 

Hun prøver vel å ta "makten" over deg da og digger at du savner henne/vil ha henne/at hun er ønsket. Kanskje det gir henne bedre selvtillitt? Ikke vet jeg.

Ble litt dumt formulert dette her, men regner med du forstår hva jeg mener.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar
Min tanke er at hun vil du skal savne henne.

Hun sender først melding for at du skal komme på tankene og være med henne. Hun skriver så at hun skal bli dritings, med det vil hun vel at du skal tenke ditt og ta hintet om hvor hun vil.

 

Hun prøver vel å ta "makten" over deg da og digger at du savner henne/vil ha henne/at hun er ønsket. Kanskje det gir henne bedre selvtillitt? Ikke vet jeg.

Ble litt dumt formulert dette her, men regner med du forstår hva jeg mener.

 

Jeg skjønner veldig godt hva du mener! Så altfor godt faktisk! Heh, det funker forsovet ikke da, at hun blower meg off en gang, greit, men to for å føle seg ønsket blir for dumt, nå er jeg bare utrolig pissed på hun, og vil ikke snakke med hun mer! Som egentlig er like greit, trodde det funket å være venner med neida..!

Lenke til kommentar

Skyt meg om jeg husker feil eller blander brukernavn, men var ikke dette mennesket utro mot deg, som resulterte i at du dumpet henne?

Det var nok et nederlag og tap for henne og selvfølelsen, og hun ligger i underskudd på maktbalansen dere to imellom. Derfor prøver hun å skape savn og sjalusi hos deg, for å ta tilbake noen prosent av "makten"/kontrollen. Ikke la deg affisere, IKKE foreslå å treffes. Bare lat som du overhodet ikke skjønner hintene, svar kort og hyggelig, helt til hun selv må pine seg til å bite skjegget i postkassa, og spørre om du vil treffe henne. You win.

Denne "taktikken" har jeg brukt bevisst og ubevisst flere ganger, og det viser seg at de gjerne kan ønske å treffe deg, men om du tar åtet og foreslår det, ser de muligheten til en liten seier, og avslår. Om du derimot aldri tar åtet, blir de smådesperate, viser deg hele fiskestanga og kroken, og spør pent om du ikke vil hekte deg på.

Samme "regel" gjelder i stor grad for tidligere flørter og ONSer.

Om du skulle være interessert i et lite tilbakefall, en tur i sengehalmen med en eks-kjæreste/fling/ons, er dette ofte veien å gå.

Lenke til kommentar
Skyt meg om jeg husker feil eller blander brukernavn, men var ikke dette mennesket utro mot deg, som resulterte i at du dumpet henne?

Det var nok et nederlag og tap for henne og selvfølelsen, og hun ligger i underskudd på maktbalansen dere to imellom. Derfor prøver hun å skape savn og sjalusi hos deg, for å ta tilbake noen prosent av "makten"/kontrollen. Ikke la deg affisere, IKKE foreslå å treffes. Bare lat som du overhodet ikke skjønner hintene, svar kort og hyggelig, helt til hun selv må pine seg til å bite skjegget i postkassa, og spørre om du vil treffe henne. You win.

Denne "taktikken" har jeg brukt bevisst og ubevisst flere ganger, og det viser seg at de gjerne kan ønske å treffe deg, men om du tar åtet og foreslår det, ser de muligheten til en liten seier, og avslår. Om du derimot aldri tar åtet, blir de smådesperate, viser deg hele fiskestanga og kroken, og spør pent om du ikke vil hekte deg på.

Samme "regel" gjelder i stor grad for tidligere flørter og ONSer.

Om du skulle være interessert i et lite tilbakefall, en tur i sengehalmen med en eks-kjæreste/fling/ons, er dette ofte veien å gå.

 

Nei du har nok rett at det var en som var utro mot meg og ikke sa det før på slutten, men dette er ikke hun samme, dette er hun jeg snakker om nå: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1138117&hl=

 

Jeg har egentlig ikke tenkt på denne jenta på lenge, så det at hun plutselig sender mel på den måten er helt på trynet! Snakke vanlig er greit, men dette syns jeg var undøvendig av hun. Men du har nok rett at jeg ikke burde lagt meg så flat så fort, jeg tenkte på det i ettertid og skal ikke gjøre det igjen! Og hun her, slo faktisk opp med meg, hun var jeg faktisk klar for å "kjempe" litt for da, noe som ikke skjer så altfor ofte i min hjerne, men så gav hun opp! Også går tiden, og i ny og ne sender hun sånne små flørtemeldinger som jeg egentlig ikke tar til meg. Men ja, nå er hun bare veldig teit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...