Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det normalt for gutter å ha problemer med å komme ved suging/runking fra andre?


Gjest frustrertjente

Anbefalte innlegg

Gjest frustrertjente

Hei. Typen sier han har vanskelig for å komme ved suging/runking av andre og at det nesten aldri har skjedd. Er dette normalt? Jeg skjønner det er forskjellig fra person til person. Men aldri?

Jeg er jo ikke så dårlig å suge tydeligvis, da den hvertfall holder seg oppe.

 

Et par spørsmål til: hadde ikke du (mann) blitt kåt om du etter intens lekeslåssing, ender opp oppå damen din med munnen 2 millimeter fra hverandre?

 

Jeg ble så frustrert hin dagen da dette skjedde, for det gjor meg superkåt, men det var akkurat som om han bare ignorerte situasjonen. Han kysset meg ikke en gang!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Typen sier han har vanskelig for å komme ved suging/runking av andre og at det nesten aldri har skjedd. Er dette normalt? Jeg skjønner det er forskjellig fra person til person. Men aldri?

Jeg er jo ikke så dårlig å suge tydeligvis, da den hvertfall holder seg oppe.

 

Et par spørsmål til: hadde ikke du (mann) blitt kåt om du etter intens lekeslåssing, ender opp oppå damen din med munnen 2 millimeter fra hverandre?

 

Jeg ble så frustrert hin dagen da dette skjedde, for det gjor meg superkåt, men det var akkurat som om han bare ignorerte situasjonen. Han kysset meg ikke en gang!!

 

Har ikke skjedd at jeg ikke har blitt det hvertfall.

 

Og det at den holder seg oppe er ikke akkurat positivt akkurat. Det kan godt bare hende han er glad for å se deg.

Lenke til kommentar
Gjest frustrertjente

Hmm. Jeg er litt vel håpløs romantisk av meg, og liker sånne dumme film ting og skjønner ikke alltid helt hvordan det IKKE kan fungere i realiteten. Haha. Men jaja, jeg skjønner hva dere mener...

Lenke til kommentar

Jeg kommer sjeldent om jeg blir runket/sugd selv. Hva som er normalt og ikke, er egentlig ikke vesentlig. :) Det som er viktig, er at dere kan snakke ut om det, og kanskje eksprimentere med andre ting som er mer tennende. Du må også snakke med han om hva DU tenner på. Vi gutter forstår ikke alltid hva jenter måtte tenke, tro, synes, håpe og mene. :)

Lenke til kommentar

En del opplever at fordi de har runket på en veldig lik måte i år etter år (gjerne hardt og fort) blir pikken på en måte programmert til bare å respondere på akkurat slik stimulans. Da kan det bli vanskelig for andre å få ham til å komme. Måten å endre det på er å begynne å variere runkemønsteret, speseitl å bruke myke og saktere bevegelser en del av tiden. Det er ikke sikkert det er dette som er forklaringen med han typen din, men dette skjer ganske mange.

Lenke til kommentar
Han har nok lite sensitivitet i kjønnsorganet sitt. Det kommer nok av at han har mastrubert litt mye :)

Prøv å gi han forbud for runking i en uke eller to og prøv igjen, det kommer nok til å gjøre susen :)

 

 

det kan nok hjelpe, ja. Blir litt ekstra følsomt etterpå.. sånn ca. et minutt-minutt-før-jeg-kommer sensitivt, for min del.... dog hadde ikke jeg ronka SÅ hard.. eller i det hele tatt på noen uker da :innocent:

 

edit: hadde forøvrig kjempeproblemer med å komme når jeg ble sugd før. Dama holdt på i omtrent en time en gang for hun ga opp...

Endret av Hagen_san
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...