Gå til innhold

HTC HD2 eller iPhone 3GS ?


BIG1

Anbefalte innlegg

Sitter nå med xperia X1, som jeg snart skal selge til en venn for jeg skal gå over til Iphone 3gs etter julen..

Jeg har brukt WM de to siste årene fra Samsung i780, HTC TP til Xperia. Og det er veldig gøy og sitte å tweake telefonene med nye roms, teste Android osv. MEn den siste tiden så har jeg mistet lysten og har lyst på litt flere apps. Så da tenkte jeg å prøve iPhone, som jeg håper kommer snart i postkassen.

 

Kommer tilbake til WM når HTC kommer med Nvidia Tegra :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

Dette er min første post på dette forumet, så vennligst spar den innkomende slakten.

 

Ingenting av dette er helt korrekte fakta, men heller innspill, siden noen av dere enten på død og liv MÅ ha iPhone, mens andre absolutt IKKE vil ha iPhone.

 

Det virker som om noen liker iPhone rett og slett på grunn av apps. Ikke pga. at det er en strålende telefon. Fordi det er den ikke. iPhone som telefon er ikke av den beste sorten på markedet, noe HTC HD2 er. HTC HD2 er også veldig brukervennlig, men man har alltid muligheten til å grave dypere (noe som vil føre deg til de helvetes stygge WinMo menyene, som HTC TouchFlo og Sense har gjort en god jobb med å dekke for) Resten av systemet ser helt nydelig ut på en HD2. WinMo 7 kommer også ut, muligens i slutten av oktober, og dette bør være bedre enn WinMo 6,5, fordi viss det ikke er det, så kan WinMo si adjø til mobilmarkedet. HTC HD2 brukere er garantert å få en gratis oppgradering til WinMo 7, idet den blir gjort offentlig.

 

Viss surfing er noe du gjør mye på mobilen, så kommer du rett og slett ikke unna en HTC HD2. Opera mini lar deg kjøre flere ''faner'' ¨samtidig, noe som slettes ikke er nødvendig, men absolutt kjekt. Og tenk deg alt dette på en 4,3' skjerm, et nydelig syn.

 

Skal du ha den beste mobilen på markedet, med god underholdning, så velger du HTC HD2.

Skal du han den beste mobilen på markedet underholdningsmessig, men som ikke når langt når det kommer til bruken som telefon, så velger du iPhone 3gs.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Henger meg på denne tråden jeg også da jeg lurer på det samme. HD2 eller 3GS? Har fra før nokia n82 som er moden for utskifting.

 

Et minus med HD2 kan være størrelsen?

Syns 3GS er stor nok, men HD2 vil ta mere plass i lomma. Men siden jeg ikke har holdt i en HD2 kan jeg ikke med sikkerhet si at størrelsen er et minus. Noen som har sammenlignet telefonene opp mot hverandre ved å fysisk holde i de?

 

 

Jeg har en HTC HD2 og vil bare si at den er helt super! Jeg har en venn med iphone så jeg har da holdt begge deler og jeg mener at HD2 har stor skjerm men den er ikke for stor til lommen. Altså skjermen er utrolig bra! Kamera er også veldig bra og det har autofokus.

 

Som noen her har sagt, er det et minus at det er windows mobile og ikke android.

Jeg har ikke prøvd android men jeg må innrømme at takket være windows mobile er iphone bedre hvis du vil ha mange kule apps.

Men du kan da laste ned for eksempel O!Market til HD2. Mye kult der.

Jeg har for eksempel lastet ned en metaldetector :)

 

Uansett, sånt som spotify, the voice mobile og sånne skikkelige apps, er ikke på windows telefoner.

 

 

 

HD2 hadde vært nåtidens beste telefon hadde den bare hatt Android istedet :)

 

- Julian

Lenke til kommentar

Spør du meg er det lett: en 3gs. Her er hvorfor

 

Jeg har i alle år vært HTC mann, selv før når det var QTEK som gjaldt for de som kjenner til det.

Største grunnen til det er at HTC har alltid hatt ett fritt operativsystem. Så hvis det er noe man ikke liker ved telefonen, kan man enkelt endre det med software.

 

På papiret er kanskje HD 2 bedre og, men hovedgrunnen til at jeg anbefaler 3gs'en er hvordan den er i daglig bruk. Skjermen, og hvordan den responderer er alfa og omega.

 

Jeg bruker den til alt mulig, og det er den første iphonen jeg har noengang hatt, og har aldri vært mer fornøyd i så lang tid etter jeg har kjøpt den. Var alltid fornøyd når jeg kjøpte beste HTC på markedet inntil det kom en raskere versjon ut (TyTN, TyTN2, Touch pro etc) men jeg har ikke villet ha en eneste ny tlf siden jeg kjøpte den.

 

Det er dog ETT forbehold jeg anbefaler den, og det er hvis du jailbreaker den! Da har man plutselig alle muligheter åpne som på HTC i forhold til programmer og custimizing etc, da faller en del argumenter fra, som multitasking f.eks

 

Det er mitt synspunkt hvertfall

 

PS: Jobber til daglig med IT på kun windowsplatform og har ikke mye til overs apple når det gjelder mac o.l. så fanboy tror jeg ikke man kan kalle meg.

 

PS 2: Har testet HD 2 også selvfølgelig. iphone 4 har jo akkurat kommet, ville tatt en titt på den. Den har jeg lyst på hvertfall

Endret av Rairai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...