Gå til innhold

Ny mobil, touch og/eller QWERTY


andhaj

Anbefalte innlegg

Hei, hei!

 

Ny mobil på gang...

Har noen greie små krav:

- Enten touch eller QWERTY...Eller begge deler!

- Brukbar musikkspiller

- Ikke Samsung eller HTC

- Ikke kom med noen Iphone, Nokia N97 eller 5800 her til meg, takk!

 

Ellers er alt greit, men jeg vil ikke betale mye for den! Maks 2.500-3.000 uten abonnement...

 

Har sett på LG GW520, og er positiv til den! Er det noen som har den, og vil anbefale den?

Har også sett litt på Nokia 5530 også, men jeg vet ikke helt...

EDIT: Jeg er 15! Har litt dårlig råd...

Endret av andhaj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med Nokia E71? Den har qwerty, wlan, god kalender, god musikkspiller, kjempegode taster og god batteritid dersom det er av interesse. Musikkspilleren synes jeg ikke står tilbake for særlig mange andre.

Det negative med den er at det kun er 2,5mm jack, 3,5mm jack er på plass på arvtakeren E72, men den er litt utenfor prismessig. Jeg bruker bare en liten overgang fra 2,5 til 3,5mm jack så det er enkelt å bruke sitt eget headset.

 

Du kunne kjøpt min sorte dersom det hadde vært noen telefoner på markedet som fristet. ;)

Lenke til kommentar
Egentlig har ikke headsett mye å si, men høyttalerne derimot...Får ikke lov av ørelegen å bruke headsett...

 

Proffmobil er egentlig ikke noe for meg det heller...De er vel treige, har jeg hørt...

 

Ja, okei. Høytallerene er absolutt ikke dårlige, men det finnes helt sikkert bedre telefoner på det området. I den grad slike høytallere gir bra lyd.

 

E71 er alt annet enn treg, men det stemmer at en del andre profftelefoner er trege.

Lenke til kommentar
Jeg får tenke på det!

 

Er det ingen som har noe å si om LG GW520?

 

Jeg har ikke prøvd den personlig, men prøvde forgjengeren KS360(?). Det er en veldig billig inngangsbillett for en telefon med qwerty og touch da. Etter hva jeg har skjønt er det nå touch i menyer og slikt i GW520? I KS360 fikk man kun brukt touch-inntasting ved skriving av pin-kode og sånne småting.

 

Dersom det er sms og vanlig, enkel bruk er det helt sikkert årleit, men har som sagt ingen erfaring personlig med den.

 

Du kan jo lese litt om den her: http://www.gsmarena.com/lg_gw520-review-390.php

Lenke til kommentar

Jeg holdt på å kjøpe forgjengeren, men landet heldigvis på LG KC550!

 

Jeg prøvde den litt på Elkjøp i dag, men det nytter ikke med sånne innpåslitne butikkansatte som vil hjelpe...

 

Jeg har ikke noe sånt viktig som jeg må ha, men det høres jo fint ut med både touch og QWERTY...Jeg leste testen av den på mobilen.no, og jeg personlig er positivt overrasket!

Lenke til kommentar
Jeg holdt på å kjøpe forgjengeren, men landet heldigvis på LG KC550!

 

Jeg prøvde den litt på Elkjøp i dag, men det nytter ikke med sånne innpåslitne butikkansatte som vil hjelpe...

 

Jeg har ikke noe sånt viktig som jeg må ha, men det høres jo fint ut med både touch og QWERTY...Jeg leste testen av den på mobilen.no, og jeg personlig er positivt overrasket!

 

Var ikke klar over at mobilen.no hadde testet den så jeg leste testen nå, ser absolutt ut som et godt og rimelig (og kanskje det eneste?) alternativ dersom du vil ha touch og qwerty-tastatur.

Lenke til kommentar
Jeg holdt på å kjøpe forgjengeren, men landet heldigvis på LG KC550!

 

Jeg prøvde den litt på Elkjøp i dag, men det nytter ikke med sånne innpåslitne butikkansatte som vil hjelpe...

 

Jeg har ikke noe sånt viktig som jeg må ha, men det høres jo fint ut med både touch og QWERTY...Jeg leste testen av den på mobilen.no, og jeg personlig er positivt overrasket!

 

Var ikke klar over at mobilen.no hadde testet den så jeg leste testen nå, ser absolutt ut som et godt og rimelig (og kanskje det eneste?) alternativ dersom du vil ha touch og qwerty-tastatur.

De har det...

 

Det eneste alternativet er det ikke, men det er nok det billigste...(N97 er jo et alternativ, men den vil jeg ikke ha...)

Tror nok det blir GW520, om det ikke kommer noe annet spennende før jeg kjøper...

Lenke til kommentar
Jeg holdt på å kjøpe forgjengeren, men landet heldigvis på LG KC550!

 

Jeg prøvde den litt på Elkjøp i dag, men det nytter ikke med sånne innpåslitne butikkansatte som vil hjelpe...

 

Jeg har ikke noe sånt viktig som jeg må ha, men det høres jo fint ut med både touch og QWERTY...Jeg leste testen av den på mobilen.no, og jeg personlig er positivt overrasket!

 

Var ikke klar over at mobilen.no hadde testet den så jeg leste testen nå, ser absolutt ut som et godt og rimelig (og kanskje det eneste?) alternativ dersom du vil ha touch og qwerty-tastatur.

De har det...

 

Det eneste alternativet er det ikke, men det er nok det billigste...(N97 er jo et alternativ, men den vil jeg ikke ha...)

Tror nok det blir GW520, om det ikke kommer noe annet spennende før jeg kjøper...

 

Selvsagt får du andre telefoner med touch og qwerty. N97 som du nevner, Nokia N900, HTC Touch pro 2, Sony Ericsson Xperia X1 og X2 ++++.

 

Ser man på prisen og sammenligner er alternativene færre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...