Gå til innhold

[Løst]Oppgraderingspakke fra Acer - Vista til W7


Spurs

Anbefalte innlegg

Kjøpte en Acer bærbar på Lefdal forrige helg, og bestilte en W7 oppgradering på nett for 130,-. Håper den kommer i morgen....

Denne dvd'en jeg får i posten, er den bootbar? Kan jeg formatere harddisk og installere Windows 7 fra "scratch med denne? Eller er det bare oppdatering i Windows som er mulig?

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte en Acer bærbar på Lefdal forrige helg, og bestilte en W7 oppgradering på nett for 130,-. Håper den kommer i morgen....

Denne dvd'en jeg får i posten, er den bootbar? Kan jeg formatere harddisk og installere Windows 7 fra "scratch med denne? Eller er det bare oppdatering i Windows som er mulig?

 

Takker for svar!

 

Du kan installere fra "scratch" men da må du trolig installere Windows 7 2 ganger, en tilpasset installasjon, og så en oppgradering.

Slett så Windows.old mappen etter installasjon nr 2.

 

Har ikke fått testet dette enda, men det fungerer med Vista, så regner med at det funker i W7 også.

 

Og ja du kan boote fra DVD platen til W7.

Lenke til kommentar
Kjøpte en Acer bærbar på Lefdal forrige helg, og bestilte en W7 oppgradering på nett for 130,-. Håper den kommer i morgen....

Denne dvd'en jeg får i posten, er den bootbar? Kan jeg formatere harddisk og installere Windows 7 fra "scratch med denne? Eller er det bare oppdatering i Windows som er mulig?

 

Takker for svar!

 

Du kan installere fra "scratch" men da må du trolig installere Windows 7 2 ganger, en tilpasset installasjon, og så en oppgradering.

Slett så Windows.old mappen etter installasjon nr 2.

 

Har ikke fått testet dette enda, men det fungerer med Vista, så regner med at det funker i W7 også.

 

Og ja du kan boote fra DVD platen til W7.

 

Takk for svar :) Da er det bare å vente på skiva, og håpe det går bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...