Gå til innhold

Ting og Tang krig!

Wutwut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ting-Tang krig!

Noen som har hørt om dette før?

Har kanskje noen andre navn på det ... Uansett ...

Reglene er som følger:

Jeg sier foreksempel: Hiver et stereoanlegg på neste som skriver ...

Neste svarer: ... traff meg så jeg falt nedfor ett 200 meters stup og døde.

Neste som skriver skyter jeg 200 skudd på, med Paintball ...

Og sånn går det også videre også videre ...

Lov å beskytte seg, men prøv å lage en scene ut av det. Ikke bare si: Gjemte meg bak sofaen.

En ting til: HAVE FUN!

Neste som skriver dytter jeg ned fra prekestolen ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok den i mot fordi jeg er så god som keeper, så stakk jeg hull i den med en kniv, uheldigvis stakk jeg meg selv.

Stikker neste person som skriver med kniven full av blod ...

Skrevet
BUMP

Tok den i mot fordi jeg er så god som keeper, så stakk jeg hull i den med en kniv, uheldigvis stakk jeg meg selv.

Stikker neste person som skriver med kniven full av blod ...

Skrevet

Jeg blir stukket i øret, men med min ekstremt lange øreinngang blir jeg ikke skadet, derimot lar jeg deg gå og den neste som skriver skal få høre hva han er!

Skrevet

Stygge bastard skriker du så høyt at jeg flyr bort helt til Afrika. Der fant jeg en giga dildo som jeg slår den neste som skriver med ...

Skrevet

blir spist opp og dør.

Etter noen sekunder står jeg opp fra de døde, for å ta min hevn, men uten at det var meningen gjør jeg det på hvilken som helst neste som skriver: Bomber neste som skriver med en atombombe ...

Skrevet

hadde flaks og sovnet i den bombesikkre undergrunnsbanen min. da jeg våknet hadde jeg vært uheldig og gjort på meg i buksen og det eneste skiftet jeg hadde var en hazard-drakt.

Da jeg kom opp ble jeg pissed for noen hadde ødelagt rosebusken min med en atombombe... *skue stygt* på neste som skriver med et blitt som fører til en pinefull død om du ikke unngår blikk kontakt...

Skrevet

Blir skutt i magen og faller. Men så står jeg opp igjen, heldigvis hadde jeg på skuddsikker-vest.

Tar opp et samuraisverd som jeg kaster på neste som skriver ...

Skrevet

unngår å bli treft av sverdet, men da det treffer veggen bak meg eksploderer deg og jeg blir truffet av syre som etser vekk kroppen min

jeg løper mot et stup og faller rett mot neste som skriver (inpact is deadly)...

Skrevet

AHHHH! Du spiste opp foten min.

Den fake foten min.

Fikk superkrefter og min superkraft er: STYRKE! Så jeg slår neste som skriver, 20 meter rett ned i jorda.

Skrevet

etter noen dager med graving har jeg endelig kommet meg til overflaten.

går i destructive mode for å finne personen som slo meg og skyter whoop lazor på neste som skriver

Skrevet

Til slutt fant du meg og du lager et stort hull i meg og jeg blir bare til slutt en brennende ting.

Løper rett i mot neste som skriver, som en brennende ting ...

• 2 uker senere...
Skrevet

Bring up!

Til slutt fant du meg og du lager et stort hull i meg og jeg blir bare til slutt en brennende ting.

Løper rett i mot neste som skriver, som en brennende ting ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...