Whalecore Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Hei, nettop fått min Acer H233H. Bruker den til PS3, via HDMI-kabel. De innebygde høyttalerne er ikke så veldig gode, så jeg vil koble til anlegget mitt. Koblet til anlegget via en mini-jack i Audio-IN porten, men lyden kommer fortsatt fra de innebygde høyttalerene. Prøvde også med et Koss headset i Audio-IN porten, men det fungerte heller ikke. Noen som vet hva jeg kan prøve? Endret 22. oktober 2009 av Whalecore
Hårek Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 "Audio-IN" må jo være en inngang. Innganger er for mikrofon etc. Det logiske når man skal få lyd ut er vel å prøve en utgang.
Whalecore Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Skrevet 24. oktober 2009 Gah, der sier du noe ja. Finner ingen Audio-OUT port heller, så da får jeg vel nøye meg med de interne høyttalerene. Finnes det en måte å kople høyttalere direkte til PS3 på? Fra PS3 til skjermen går det en HDMI-ledning.
Whalecore Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Skrevet 24. oktober 2009 Fikk fikset det. PS3-en har faktisk to video/audio-utganger, så jeg har både HDMI-ledning og SCART-ledning fra PS3-en. HDMI går til skjermen, mens SCART går til anlegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå